Jan 22, 2011

kali ni cam pelik jer bila p outstation...

adehhh....hawat tak tau....kali ni cam lain macam jer rasa bila kuaq outstation atau bercuti panjang....memang gila jugak rasanya....aku tinggal abu yang tak penah pisah dengan aku..paling lama pun aku ingat...dua hari 1 malam jer aku tinggal dia masa p terasure hunt...setakat ni ayah report he is doing well...hopefully akan baik sampai la aku balik nanti....huhu....lamanya tak gaduh dengan abu....dah tiga hari wooo....huhu...sok kalau sempat....dan kalau betoi tidoq aloq staq...memang aku balik umah la sat..jumpa abu....dan of course jumpa mak ayah aku...rindu jugak kat mak ayah aku....dapat semalam jer tidoq kat umah...dan tidoq dengan mak ayah...hehehe....tidoq bawah ketiak mak..esepcially...huhuhu....tapi wat masa ni kalau balik...huhu...sadis jugak...sebab orang dok mai umah jer...mai nak tengok barang2 hantaran yang dah sampai dari kl...dan sibuk la dengan wartawan2 tak bertauliah ni...memulakan tugas menginterview....rasa nak wat press conference ja satu hari nanti....hahaha...tapi tak pa...ayah aku dan mak aku handle dengan baik....

rindu jugak kat adik aku...lama tak tengok dia tidoq ternganga...harap she's doing well jugak kat kl tu...bukan apa..dia kan selalu batuk2 and athma...hope dia okay la kena tinggal sorang2....and masak la..dia tu malas sikit...tapi bukan malas...cuma dia penat....penat keja...tau2 ja la menguruskan kanak-kanak istimewa ni...apa lagi yang bukan cacat apa sangat pun..yang hyper, yang macam2 lagi kategori nya ni....hehehe....

miss jumi jugak....team tak lengkap...tanpa jumi...huhu....kalau tak..lagi meriah la ltdl kali ni..sebab ada aku, kak ana...n jumi...lengkap sudah kami punya pasukan adik beradik....yang meminati this sport....dan jugak rindu2 adik2 yang tak kayuh tahun ni...fallani dan jimi...yang masih ada yong li, suhardi...tapi yong li la..dah siap ajak minum2 lagi...tapi masih belum ada masa....maybe petang nanti ka...sambil p beli2 cekelat kan....huhuhu....hopefully...ltdl masih best tahun ni....

dan rindu sungguh aihh...kat mamat sorang ni...adehh2...dah la dia p outstation lagi awal dari aku...lagi lama dari aku....huhu....dan sebelum dia p sana...tak banyak aktiviti yang dijalankan bersama....tak tau sebab apa....apakah sebab dia baca aku punya blog ni...huhu....tu la..aku ni pun bodos jugak...awat p bgtau pasal blog aku tak tau...kalau tak bgtau...dah aku leh simpan diam2 perasaan dan coretkan ja di sini....huh....tu la dia....huhu..harap dia tak kisah kot aku mengarangkan perasaan ku di sini...bukan sapa2 pun..geng2 sekolah ja yang tau...huahahaha..orang lain mana tau....orang kat tempat keja aku...hanya kak ana, jumi ..ja yang tau aku ada blog...tu pun depa bukan pengikut tegar aku....huhuhu....so...apa nak wat la nie....rindu punya sakan...aku dengaq sora dia kat radio kelmarin pun dah sneyum sorang2...dah tu..smeangat plak aku tekan minyak keta...tak tau la kena tembak tang mana.....huhuhu.....dan semalam aku gagahkan diri..kuatkan semangat...buang skett ego aka malu aku....aku sms mamat tu...nasib baik balas...senyum melebaq la tidoq semalam....nak jer type i miss u so much...tapi taip dalam ati aku jer laa....huhuhu....walaupun ku jamu mata kat sini...tapi yang dok melayang dalam pikiran dan minda dan mata aku ni...tetap wajah mamat tu....aishh...dah kena jampi ka apa....huhu....apa2 pun....take care....miss u so much...nanti balik...kita sambung aktiviti tengok wayang dan makan2 kita yaa....harap dia masih sudi la nak kuar dnegan aku....apatah lagi aku dah ada topeng muka.....okess...nak mandi....hari ni keja aku sebagai volunteer di ltdl 2011 bermula....adehh...ada yang nak kena tanya jumi nie....


No comments:

Post a Comment