Jan 26, 2011

huhuhu...hati ku gundah merindu pada yang tak sudi....

...saya tidak begitu gembira walaupun saya mengikut le tour de langkawi....bukan apa...saya sangat suka keja2 yang dilakukan di sini tapi hati saya tidak senang...huhu...agaknya seperti aku merindu kepada yang tidak sudi....bila berjauhan sepatutnya hati lebih dekat..ingatan lebih dekat...sebab dah hampir dua bulan banyak spend time bersama...tapi ntahla....huhu...dah la tak online...sms pun tidak...sekali aku kat bukit merah, sajalah aku gatai tepon sebab dah dapat guna italk yang menjimatkan....jawab...tapi cam bz lak ...okayla..memahami kerana keja kan...aku pun kalau tengah wat keja...malas jugak nak melayan orang....huhu...semalam try sekali lagi....huhuhu...tidak berangkat la plak...adehhh...sedih betoi...tak berangkat....kot2la ada mesej ka...tak dok jugak....huhuhu....adehhh...hampa jugak hati aku ni....sebnarnya kalau penat2 keja....dapat cakap dengan someone yang kita suka..walaupun dia tak suka kat kita....should be okay jugak kan...mesti best...hilang penat..hilang stress....huhu...memang la jamu mata...tapi hati...tak sama kan...huhuhu....aku sangat rindu pada dia.....dia tak ingat aku langsung ker...?huhuhu....adehhh.....dah la muka hitam dah ni.....


2 comments:

  1. jgn cepat buat rumusan sendiri walaupun aku tau itulah karangan yg paling mudah utk ditulis. redha.....maka segalanya lebih mudah.

    ReplyDelete
  2. tu la dia...redha....sambil berharap jugak kan....huhu..bukan senang untuk membuka hati yang telah banyak kali dilukai dan tertutup rapat untuk berada di zon berkasih sayang.....huhu....susah tapi perlu lalui...orang dah kata jangan berumah ditepi pantai kalau takut bermain ombak...aku memang takut tapi nak wat camna...sebab hidup tepi pantai best....wakakaka.....apa aku cakap pun tak tau....so..hows HCM?ada buah tangan untuk aku kah...???huikhuikhuikkk....

    ReplyDelete