Jan 19, 2011

balik kampung...ltdl...missing uuuuuuuuuuuu......

huhu.....balik kampung...owh..owhh..balik kampung...owh..owhh...balik kampung hati girang....err...girang ka...?huhu.....ada dua rasa ni....seronok dan bakal serabut....seronok sebab dapat balik umah sebab dah lama tak balik bercuti...serabut sebab uishhh...cabaran mental dan fizikal....wakakaka.....tapi...akan ku tepis dengan berhemahhh....buleh ka...??boleh...boleh..chaiyok2...asalkan jangan sampai yang ada mencabar minda sudahhh......kot tak sabaq jaa...hehehe.....

lagi best....nak p ltdl ni....wow...best ka...walaupun bilangan media agak kurang di mana ia bermakna rakan2 agak kurang, dan aku masih kabur dengan tugasan yang akan diberikan, yang pasti sat lagi balik kampung bawak pesona warna ferferl...which is my idaman kaler untuk persona....tapi...wakaka..sudah penuh dengan sticker...termasuk jata negara yang besaq tu..teruih rasa gomen servan sangat...wakakaka.....tapi..harap2 kali ni best la seperti yang sebelum2 ni...walaupun ramai adik2 dan kawan2 yang dah tak join....huhu..aku sedih jugak sebab jimi dan falanie tak dak..baru berangan nak makan burger king dengan falanie kat langkawi...huhuhu....che de pun tak dak...wak telah lagi la...tapi wat apa sasaran wak...dah jadi laki orang..hengattt..niat nak p wat keja..mencari rejki yang halalun toyiban...aminnn....

walaupun dua perkara ini adalah benda yang menggembirakan aku...sebab benda yang aku suka nak wattt.....tapi..jauh di sudut hati aku ini....uwaaaaa....i'm missing someone....huhuhu....adehhh...betoila..bila dia tak der...banyak aktiviti tak wat lak...especially...go for movie dan makan2....makan megi kat umah jer...atau layan biskut kering.....huhuhu....semalam baru dapat chat seround...tu pun sat jer....huhuhu...boleh la...dari tak der langsung....lepas la sikit rindu dan taula apa dia punya situasi di sana....sian plak dengar....dia stress....apa pun aku harap jangan la sampai memudaratkan diri....sampai kesihatan terabai....huhuhu....apa pun..itu doa aku buat dirinya....

walaupun dia tak ingat aku...aku akan tetap ingat dia...sebagai kawan pun...aku tetap ingat jugak...sebab boleh dikatakan...sejak dua bulan...banyak masa dihabiskan dengan dia....hahaha....walaupun dia tak rindu aku....tak pala..biaq aku rindu dia sorang2...bukan luak pun...habih2 tak dak aku ghayan sorang2...layan jer...rasa rindu yang menebal....wakakaa....tapi..aku try jugak cari dalam siaran radio...kot2 dapat dengar suara....melalui corong radio pun jadi la kan....tapi tak plak terdengar....huhuhu...harap2 adala walau daam sekali pun...huhu....kerinduan sudah....hehehe...kalau tak...pagi2 buta...dah dengar suara dia....hahahaa....wake up call...la ni tak yah wake up call la..sebab dia dah balik kampung...wake up call sendiri la kot....huahahaha.....apa pun...saya sangat rindu awak....harap2 selit la sikit ingatan awak pada saya kan....aminnnn....apapun Ya Allah..lindungilah dia dalam menjalankan tugas...peliharalah dia dari segala bala bencana dan dengki khianat manusia....dan berilah kesihatan yang sempurna supaya dia dapat menjalankan tugas dengan sempurna seperti yang dipertanggungjawabkan.....aminnnn.....


4 comments:

  1. sapa yang dirindui dan tersemat di hati tu? hmm...rindu pulak kat hang..rindu nak makan2 ngn hang...cerita-cerita...hmm....kenagan...xkan pernah lupa dan hilang dari ingatan...

    ReplyDelete
  2. haha...adalaa....huhuhu...tapi tidak ketahuan la..aku kan biasa merindu sorang2....hahaha....weiii..betoi la..ingatkan dulu kita kalau dan bersembang duduk kat mcD tu sampai berjam2 pun tak pa kan...makan laksa bangunan ukir.... nyum2 sungguh aihhh.....

    ReplyDelete
  3. huhu...makan laksa...sedapnya...cuba hang pos mai sini sikit. kat sini laksa tak sedap. susah nak cari yang sedap. lan kureng laksa aku...laksa teluk kechai dia sukala.. hmm...dia ke kl isnin ni. kalu tak dak apa2 teringin nak ikut..tapi tak dapat...rindula tumpang buleh...janji bahagia...

    ReplyDelete
  4. hahha...aku bahagia sendiri..aku derita sendiri la..sebab aku ja rindu sorang2....orang tu tak tau, tau ka atau tak tau...huhu....kalau ada online...aku sembang...kalau tak...nak harap tepon atau mesej...aku segan...dan malu pun ada jugak...huhuhu...ntah la wei..layan perasaan sorang2 jer la...hehehee....

    ReplyDelete