Aug 13, 2010

Test...Test...Test...

aku baru nak try wat blog...ada jugak orang penah cakap kat aku....dengan pekerjaan yang aku jawat sekarang, patutnya aku mempunyai blog...menceritakan pengalaman aku sepanjang menjalankan tugas dan juga menjalani kehidupan harian sebagai seorang insan...bila aku baca blog kawan2...yang mencatatkan kisah suka duka kehidupan, aku jadi mengenali sahabat aku...rupanya tak semestinya kita tak contact kita tak leh tahu tentang diri dan keadaan mereka...di situ, kita boleh tahu rentetan perjalanan yang mereka lalui...kita boleh tumpang bersedih, kita juga boleh tumpang gembira....well...aku baru nak mencuba...mencatatkan pahit manis kehidupan...sebelum ini, diari menjadi peneman....yang kadang2 ada orang curi2 baca...ingat aku tak tau...hehehe...tapi tak per...sekurang2nya orang yang baca tu, sedar apa yang aku sedang alami....pada ketika itu...so...aku mahu cuba di sini, sambil memantapkan kemahiran menaip, mengasah minda menulis, dan menjana kekreatifan yang aku ada barangkali....cubalah dulu....




No comments:

Post a Comment