Aug 22, 2010

ASMARIANSSSS.....SPICE UP AT PANNAZZZ.....






Ermm...tanggal 21 Ogos...akhirnya...aku buat pertama kalinya bak kata puan presiden ieta, first timer....ikut gathering ASMARIANS...aku join gathering berbuka puasa di Restoran Pannaz....Damansara...sangat sesuaii dengan kami...yang hot2 semuanya..tak kira la mak budak mahupun yang bujang...we are really hottt....seksi...dan attractive...haha...sampai orang keliling ushar ja kami yang gorjess ni kan...konpem dalam hati depa...mana turun la bidadari2 ni...hahaha.....berangann...tapi itu hakikat....look at our faces..look at our smiles and laughter.....we look great...hahah

Nak jadi citer..semalam, aku ni dah cam orang nak pi blind date ja...tapi blind date pun aku tak gabra dan gelabah camni...dari malam lagi sebelum aku tidoq, aku dok pikiaq baju apa aku nak pakai nie...esok dah mangkit tidoq, dah la lambat mangkit, boleh dok wat melengung depan2 baju2 sampai kat setengah jam, last2 aku choose baju yang simple jer la...bukan liplap2..segan la jugak aku nak pakai liplap2...sat lagi sama dengan lampu kelip2 kat restoran tue..hahah..

Aku p keja pun dah tak dak mood...aku rasa cam masa jalan lambat sangat...hehe...masa dok tunggu shiera mai tu, aku cam rasa tak sabaq sangat...nak jumpa kawan2 lama...ermm...kawan2 yang timbul masa aku sangat keseorangan...aku tak sangka, depa yang aku tinggal 15 tahun...fuiyooo....lamanyaaa...tapi depa menjadi sangat supportive...aku sangat mengkagumi depa...thanx ASMARIANS...walaupun sampai form 3, tapi aku rasa...aku cam mengaji sampai form 5 ja kat situ...kenangan pahit manis kat ASMA...sentiasa tersemat dalam sanubari...



Erma....lite up the nite..dengan celoteh mulut dia cam bertih jagung...ada saja2 cerita dia...yang dulu, yang sekarang....she really likes a pelipur lara gitu...patutnya erma masuk raja lawak...konpem nabil pun tabik kat dia...haha...tapi memang best la...orang keliling pakat dok tengok ja kami...apa la yang digelakkan, apa la yang dilawakkan...haha...tapi....ADA KAMI KESAHHH.....hahaha....nak berpisah malam tu pun rasa cam sayang nak tinggalkan moment2 lagu tu....takpa...la..lepas ni kita pikiaq nak raya plak....plan gathering raya la plak kan....

Dan, yang paling aku kagum lagi kat especially yang isteri dan mak2 budak ni...depa ada husband yang sangat sporting tue....cam memahami ja perangai bini masing2 kalau dah jumpa geng...hahah...husband erma, ieta, syakirah, che min, nadiya masing2 pandai main peranan, jaga anak2 bila bini bergosipping...haha..dan suraiya husband dia chose not to come sebab takut tak larat nak ligan anak....hehe..mana hangpa semua cari stok2 laki2 baik lagu ni tak tau....soalan aku dengan shiera masa on the way kami balik dari perjumpaan tu...haha...apa2 pun aku sangat terharu dan sangat2 happy...aku, shiera dan suraiya tinggal ASMA masa form three, tapi kami tak rasapun yang kami tak dak kat ASMA dalam tempoh kita sama2 membesaq menjadi insan yang berguna kepada negara....



So, puan presiden....rasanya kan...janganlah kita wat gathering hanya setahun sekali...aku rasa best jugak kalau kita wat kerap2 skett...supaya leh eratkan lagi silaturrahim kita the ASMARIANS...sebab kesian, ada kadang2 yang tak leh join atas sebab2 tertentu...jadi...harapannya kita adakan selalu aktiviti berkumpul bersama ni...lagi bagus..tak semestinya berbuka puasa dan hari raya saja..kita leh karok, kita leh holiday ka, peknek ka....okeyys....mesti ada yang setuju....wokez....i really enjoy and proud to be ASMARIANSSSSSSSSSSSSSSSSSSss....................


6 comments:

  1. Menarik... menarik... menarik... pengalaman aku bersama bekas pelajar Mass Comm ITM 1991 (termasuk Abang Zulhilmi Supaat) baru-baru ini pun lebih kurang macam ni lah... gumbira dan bergumbira... tapi aku tak ada special baju pun untuk that occasion, simple pakai jeans dan t-shirt... huhuhu.

    ReplyDelete
  2. ni pun mana ada special baju..cuma tak tau nak pakai baju apa...supaya takla nampak comot cam zaman skolah dulu2...hahaha....of course we the ASMARIANSSS...nak carry good and gorjesss image....hahahah....

    ReplyDelete
  3. adoiiii syoknya klu dok sana time nih..... sguh jeles sesangat.....

    ReplyDelete
  4. jangan tak jeles...aku first time join...cam tak caya....perangai sekoq2 kengkawan kita tak berubah....sama ja...mau bini orang, mak orang....tu yang wat meriah tempat tue...

    ReplyDelete
  5. syahdu, terharu, bangga dan rasa hebat sgt bila baca luahan hati hg kali ni! zu, we r alwez here to listen and help as much as we could. count on us zu if u need help. insyaAllah. *huggsss*

    ReplyDelete
  6. huggsss jugakkk...!!!...puan presiden....thanx once again....lagipun apa gunanya kawan kalau hanya untuk bergumbira semata kan....loves u olssss.......ASMARIANSSS>...

    ReplyDelete