Dec 27, 2010

bola...bola...bola...i love this game....

hahaha...lama sudah aku tak mencorat coret mahupun mencarut di sini kan...uish..payah plak guna notebook adik aku ni...sensentap tak kena gaya....haha....sebenarnya...dah lama tak menulis sebab macam tak dak cerita terbaru besides my adik punya engagement la kan..lainla kalau aku punya engagement...tapi...since orang malaysia dok sibuk memperkatakan tentang bola....piala aff ...aku pun tak mo ketinggalan jugakla..apatah lagi aku sangat obses kepada sukan dan semestinya sukan bola sepak....hahaha...tapi...game kali ni...ada kenangan manis yang aku lakarkan...hahaha...i like the moments...hahaha....especially time berasak2 di lrt dan pintu masuk serta kuaq stadium...hahahah....

kalau aku kata aku happy...mesti semua orang dah leh baca...wit whom i would spent my time enjoying the game kan...haha..percubaan kali pertama aku ...malaysia vs vietnam....tak sangka...pelawaan diterima...hahaha...siap nak cari jersi...tapi malangnya kami beli benda lain...bukan jersi tapi tshirt yang kalernya..dia hitam aku kuning...hahah..malam tu hati aku berbunga2 cinta bak lagu misha omaq tu..bunga2 cinta...tapi tak la layu di pusara..baru nak mekar kot....hahahaha....dia sangat baik malam itu...yang aku tak leh blah...bila pakcik kedai baju tu..pas baju kat dia dengan selamba...'nah...suruh orang umah ukur bahu awak...'..mau tergelak besaq ...sambil tersipu2 malu...hahaha....lepas tu nak p tengok bola lak....aku lambat sebab stuck dalam jem untuk pick him up kat rumah sebab dia tak keja...kami memang dah plan nak amik lrt...dalam lrt punya la padat....ermm..this was when the drama started....hahaha...(sebelum tu aku harap dia tak penah baca aku punya blog...dan tak penah tau aku ada blog)..hahaha...masa ni la aku nampak he was being very gentleman n protective of course....hahah...i like this moment...dan malam itu tamat dengan kegembiraan sebab malaysia layak ke akhir....lepas tu malam final plak...haha...aiyakk..LRT lagi padat...kali ni sangat mencabar minda....sampai sakit2 la badan aku....hahah masa dalam stadium aku rasa awek yang dok sebelah dia awai tu...sure ingat aku ni cemburu...sebab tu aku tukaq tempat...padahai bukan aku yang mintak...mamat tu yang mintak sebab dia nak hisap rokok.......huhuhu.....lepas tukaq tempat tu...dua minah sebelh aku tu...wat muka la siott...huhu....siap dok perli2 aku lak..sempat jugak aku tangkap butir2 percakapan diorang tu...huhu...hampehhh...aku cuba jugak wat baik2...gelak2..tapi awek sebelh tu memang tak leh blah dengan aku lak...huhuhu.....akak bukan queen control la halooo....dan lagipun masa tu...ada orang laki dok sebelah aku...wajar jugak la kan...mamat tu mintak tukaq....so..aku sebelh pompuan..dan dia sebelh lelaki...amacam...?huhuhu...whatever it is...betul la orang kata...sukan boleh menyatukan masyarakat kan...hahahaha....harap2 penyatuan itu kekal hingga ke akhir hayat....aminnnn....hehehe....apa lagi yang aku harapkan ..kebahagiaan menjadi milik aku jugakkkla kannn...hehhe....but ...yang penting...we enjoy the game...n malaysia team..betoi2 la...tabik sama luu....doakan semoga piala itu dibawa pulang ke malaysia pada hari kamis 30 dis 2010...good luck !!!!



2 comments:

  1. nak beli guli nak baling kat kelapa budak bukak sekolah ni...mana hat dok nganga lebey tuh aku nak tuju dahi dia ngan guli muahahahahahaha...*komen aku mmg tak dak kena mengena dengan bola pasai aku tak mint bola :p*

    ReplyDelete
  2. hahaha....cuba hang tanya depa pasai piala AFF ni...tanya nama player berdasarkan number jersi..konpem depa kenai punya...wakakaka.....

    ReplyDelete