Dec 8, 2010

jangan ganggu saya......plzzzz.....

huishh....sungguh mengganggu emosi betoi..tak stabil jadinya aku sekejap...tapi sekejap ker...rasa cam lama jaaa...dan masih berlarutan ja ni...sentap jiwa raga sekejap...hampeh betoi...sakit ati pun adaa....sepatutnya malam ini aku bergumbira dan berbahagia...enjoy sakan...tapi...huh!!bikin remuk sekejap hati....aduyaaii....aku jadi konpius tak paham arrr....kenapa mesti diorang2 ni yang bergelar bekas2 ni....muncul jer mencari aku....adoii...masa kalian semua dah buat keputusan memilih kebahagiaan diri kalian, aku tak kata apa pun....aku undur diri..bawak hati yang luka lara...bawak sedih sendiri...aku tanggung semua kekecewaan sendiri...sikit aku tak kacau korang..sikit aku tak cari korang even once in a blue moon....hahaha....tapi kenapa kalian....sesuka hati jer nak cari aku...nak luah perasaan, nak kongsi masalah....adoilaa.....masa kalian kecewakan aku....ada kalian hadir di saat aku memerlukan...???ada...??ada...??tak dak kan...siap seronok bersanding lagi kan....dan tega lak tu jemput aku p kenduri kawin.....nasib masa tu aku keja, kalau tak, memang aku dah p....yang sorang ni, aku dah bagi peluang pilih kebahagiaan sendiri.....dah pilih pun...tapi kenapa musti cari aku lagi....aduyai....di saat yang sangat tak sesuaiii.....aku tengah nak happy kan diri...nak cari kebahagiaan aku sendiri...nak bina hidup baru...nak bina kekuatan ...nak bina keyakinan yang telah lenyap di kala kalian mengecewakn aku dengan pelbagai alasan ....huhuhu...tapi kalian muncul secara tiba2....yang lebih aku tak leh terima dek akal...kalian ini hadir dan membuatkan aku rasa serba salah ......TAHU TAK KENAPA SERBA SALAH....SEBAB AKU TAK PICK UP CALL KALIAN....ATAU BALAS SMS....DI MANA SIKAP ITU AKU PALING TAK SUKA KALAU ORANG WAT KAT AKU......!!!!and now, i'm doing that....just because aku tak mau layan kalian....aduyaiii....dah tu...bila tak pick up atau balas sms....korang antaq la plak sms yang pelik2...yang konon menyayat hati...tolonglaa...dah tak dak kesan apa2....malah menyakitkan ati lagi ada laaa.....cukupla kisah silam adalah kisah silam...tutup buku....tolonglah...kalian semua sudah miliki dan temui syurga cinta kalian yang kalian pilih sendiri...sekarang bagi aku pula giliran untuk cari dan temui kebahagiaan dan syurga cinta aku sendiri...kalau tak sayang pun...kesian la kat aku nie....aduyaii...takkan selamanya aku nak hidup dalam kenangan2 dan luka2 pahit yang kalian hadiahkan kepada kesetiaan aku selama ini.....huhu....sakit otak rasanya....and emosi tk stabil betoi.....huh...!!!!MAAL HIJRAH plak tu hari ni...patutnya dah bukak buku baru.....janganla dok selak lagi buku lama..kalau lama tahun lepas ka tak pa la jugak..yang dah lima enam tahun pun dok nak selak balik lagi...apa kess...?????huh.....kaco...kaco..jiwa kacoooo..............i hate this.....menci..menci..menci...serabut kepala hotak laaa....adoiiii.....




4 comments:

  1. kalau ex hang hat lain2 cari hang aku tak mau komen..tapi kalau yazid hang sendiri mau ingat aaa...aku tak suka ok

    ReplyDelete
  2. adoii...kalau hat tu yang cari aku....aiyakkk.....sehingga kini aku masih belum maafkan diaa....huhuhu....sorry to say laa....kalau dia tak mau kat aku dengan alasan bodoh tak per...aku tak kisah sangat...tapi kalau menjatuhkan maruah aku....sorry laaa.....sampai ada yang percaya...tu yang aku tak leh terima.....

    ReplyDelete
  3. tukaq no fon zue.... sng.....
    aku pun menci arr mcm nii.... dok dlm situasi mcm hg ni.... adoiiiii
    semoga hg dpt bina hidup baru zue.... :)

    ReplyDelete
  4. huhu....pasai kena tukaq number fon tu yang aku malas...sebab number ni dah ramai orang tau...keja cam aku lak..susah la nak tukaq number fon...lagipun number upis kot...aku tahan jer la..gamak aku tak mo angkat...aku tak angkat....tak pun aku angkat aku wat sogha tidoq ka demam ka sakit kepala ka...wakaka..jahat jugak kadang2 aku pikiaq...tapi sampai bila aku nak jadi tukang dengaq depa...lagi aku tak tahan...depa suka tanya...tak dak sapa2 lagi ka...bila aku kata tak dak...depa gelak plak...aduyaii...tu yang wat aku kadang2 rasa cam terhina jugak laa...tapi apa nak buat jodoh semua ni keja Tuhan..kalau keja aku tak pa la kan....hehehe.....doa2 kan lah moga aku temui kebahagiaan cam hangpa semua jugak...hehehe....

    ReplyDelete