Dec 4, 2010

hamekk kauu....

huhuhu....hahah sone..hang kata tak sabaq nak tunggu aku hapdate blog kan...huhu...ni aku hapdate perkembangan semasa....aduyaiii...tadi aku rasa cam kena tembak jer....nasib la hanya dalam chatting kat fb...kalau aku berdepan dengan dia.....kalau naik keta dia...aku suruh dia turunkan aku tepi jalan...kalau naik keta aku...aku suruh dia jalan kaki balik umah....wakakaka....gila malu siottt.....

huhu....sebenarnya, masa chatting tadi, mamat tu tanya aku...apa plan lepas ni...?aku cakap la tak der plan apa2 malam ni, memandangkan dia pun keje...nanti terkejar2 masa plak....huhu...tetiba dia tanya aku...apa kaitannya dengan dia lak...?owwhhh......mak aiii....masa tu aku rasa cam kena bom atom, peluru berpandu, peluru scud, dan segala yang sewaktu dengannya la....aku rasa cam aku jadi debu hiroshima gitu....dengan perasaan malu yang amat sangat...aku jawab jugaklaa...kot nak plan dengan dia laaa...huhu.....adusss....dia tanya balik awat adusss lak....aku terus terang cakap...malu arrr...cam kena tembak jer....huhu...aku diam lama jugakla....haha...untuk memulihkan semangat.....

aku dah cuba sket2 nak bagi hint2....tapi dah terkena balik plak...teruih rasa sentap jiwa dan raga ku....terus aku jadi takut...takut untuk teruskan apa yang aku nak teruskan....takut nak teruskan perasaan yang mulai bercambah....aduyaiii....kenapa seringnya aku diuji begini....aku cam kena sekat skett la perasaan aku ni...aku takut lak kecewa lagi....huhu...sakit sebenarnya bila melalui kecewa....tapi...dah dikatakan perasaan itu datangnya dari Allah....susah kita nak ungkapkan...boleh timbul tiba2...dan ianya juga boleh hilang...tapi hilang biasanya sebab keadaan yang tak berlaku seperti apa yang kita mahu....tapi bila timbul....itu yang kita tak tau....huhuhu....ntahla weii...

so...aku rasa amat kerdil....amat kecik jer rasanya....huhu....ntahla...sukar untuk aku gambarkan dengan kata2....di satu sudut aku amat happy bila dia hadir dalam hidup aku....di satu sudut....aku jadi tidak menentu....kerana tidak tahu di mana dan apa sebenarnya antara kami berdua....huhu....uishhh....sukarnya....





5 comments:

  1. ermmm... mungkin dia sekadar nak menduga. dan sedang bermain teka teki gak sama mcm hang. jgn tunjuk lemah sgt sbb lelaki ni kalo dia nmpk hg gelabah semcm lg dia suka ngusik. mmg la dia baik, tp bila dia sgt2 tau kelemahan kita panjang akai dia. :D

    ReplyDelete
  2. dulu kan....aku mula kenai mizan tahun 2005...
    just like kakak ngan adik...tapi dia take care aku sangat2...serupa aku nih aweks dia...so aku jadi syiok sendiri..aku selalu confuse dia nih suka kat aku ka...atau just nak mainkan perasaan aku...masa dia konvo aku pi kedai tempah potret siap frame..aku bagi music box gambaq budak konvo...aku bagi kad dalam tu aku tepek lagu dealova...semua ni aku buat dengan nasihat One (hang kenai kan)....lepas aku bagi benda tu..still dia buat blurrr takdak pun nak bagi hints2 yang dia serius ngan aku...lama gila aku tunggu..sampaikan aku penah introduce mizan pada budak2 reporter jugak kot2 depa boleh couple....tapi bulan 9 2006...dia approach aku...bukan kata "su nak tak jadi special mizan"...tapi "Mizan serius nak kawin..su nak dak jadi wife mizan"...hamik...punyalah lama masa dia amik nak tgk aku...nak tilik aku....so nasihat aku di sini...hang jgn malu memulakan..dan menunjukkan hang suka...dia juga mungkin suka kat hang..tapi saja nak tgk..ego lelaki..macam mizan..aku tanya dia..since when dia suka aku..dia jawab since the first time dia tgk aku main futsal kat bukit jalil tahun 2005....hamik....lama dowhhh duk pendam2 masing2...mujuq aku memulakan juga langkah2...:)

    gud luck sahabat

    ReplyDelete
  3. huhuhu....huishhh....bab ni aku lemah skett...bila jadi macam ni...aku jadi tak semangat...aku nak tegur dia, sms dia ka, call dia ka...aku jadi malu dan segan...dan ntahla...aku rasa otak aku sangat serabut la ni...semua jadi tak kena..keja pun tak semangat sangat...huhu...sebab kalau online..aku tengok dia tak tegur pun aku....huhu...aku jadi segan la wei...bukan apa...ntahla...aku ni banyak sangat kisah silam...so..aku jadi takut...jadi fobia..sone, hang tau kan kisah aku dengan yazid cam mana....dan hang tau kot kisah aku dengan budak basikal tu macam mana kot....huhuhu....tapi yang ni aku tak tau la....ni aku tak sms....tak call...dia pun tak wat apa2...aku takut mungkin dalam kepala dia...cam...mamat tu...yang aku tak jawab siapa gerangannya...adalah orang lain...aduyaiii....berkecamuk hati aku ni dibuatnya...jadi lemah jer hidup aku.....

    ReplyDelete
  4. hhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! nak tunggu apa lagik? tembak dgn gaya patriot la! tp make sure target hang tu betoi, jgn tembak merata. Aim kasi tepat!

    Dengan langkah Tun Teja, walaupun lemah lembut tp tegas. Tetap. Padu.

    Kali ni aku sokong hang 100% Go Girl!! Chaiyookk!!

    ReplyDelete
  5. hhaaaaaaaaaaa............tu diaaa.......shiera weii...aku nak tembak gaya patriot...buka langkah gaya tun teja...tu dia aihh...kena tanya soalan lagu tu pun aku dah cam berkubur jaaa.....hahaha...nak cari kekuatan tu tak dak..kalau suruh kelahi tak pa jugakla....hahaha....bab tu pakar skett....hahaha....adusss.....nampaknya seperti mudah...tapi sebenarnya susah nak buat wooo....aku dah la gadis melayu terakhir yang sangat pemalu.....huikhuikhuikkkk.....yaaarggh...tuiii...

    ReplyDelete