Dec 17, 2010

happy...excited....tapii....

syukur alhamdulillah...tiada yang lebih baik dan menggembirakan apabila menerima berita gembira....hahaha.....walaupun bukan aku tapi aku sangat gembira sebab ianya adalah orang yang paling aku sayang dan satu2nya adik aku.....alamak...dalam dok tulis tetiba bergenang pulak air mata aku...huhu..masa aku dapat berita ni dari mak aku...aku dah menitiskan air mata kesyukuran dan kegembiraan kerana adik aku diberikan kebahagiaan yang semua perempuan cari...sekurang2nya adik aku dah memenuhi keperluan mak ayah aku...hehehe...nak bermenantu...walaupun bukanlah nak kawin lagi...tapi sekurang-kurangnya dengan ikatan pertunangan...adik aku dah confirm jadi milik orang....hehe...aku sangat happy....dan semalam adik aku bgtau aku sendiri...dan dia sangat happy....dan aku tau dia pun berdebar2...sampai tak tau nak pilih apa kaler nak pakai..apa barang nak beli.....hehehe....anak bongsu dan masih kebudak-budakan..bila dapat berita cam gitu..mesti dia pun cuak...hahaha....apa2 pun aku sangat happy....yang aku pening sikit sebabnya....aku dah nak p LTdL la plak...ni yang nak kena slow talk dengan gary la plak...hope dia boleh memahami sebab semuanya adalah last minit...matilaaaa.....whatever it is..janji tetap janji...keje tetap keje...adik beradik tetap adik beradik....apa2 pun...aku lak yang excited nak buatkan hiasan untuk adik....lagipun dia tau..kakak dia bab menghias...hahaha..serah padaku katanya...whatever it is...i'm happy...
CUMA....TAPI....sekarang mak ayah aku dah mula bertanya-tanya kan aku....matila aku weii...nak elak dah tak tau nak cakap apa dah...melainkan aku dok diam jer la..diam itu lebih baik dari bercakap2....huhu....setiap kali tepon..dok tanya2...adoi laa...aku baru jer nak memulakan kehidupan ni....huhu..jangan la desak plak....ada jodoh ku...ada la...jalankan yang dulu....jangan nak tunggu2 nak wat sekali la serentak laa....orang takkan cakap apa2...adik kawan dari study....dan aku masa studi..sibuk study....kata kau!!...hahaha....aku excited ni...cam aku lak yang nak bertunang....aduyaii.....apa2pun...aku doakan yang terbaik untuk adik aku dan bakal adik ipar aku...baidrul hisham..orang tepeng...



4 comments:

  1. tahniah tuk hang sefamily...ok la tuh....tak lama dh tu hang pulak...hang saja suka bikin surprise :)....bila lagi nak cerita pasai 'orang tu'...tak sabar nak tau cerita hehehehehehehe...hang dok pening lagi ka nak pi jalan2 kat mana??? :p

    p/s :blogger onda tu sapa...aku tak dapat nak teka la...habaq mai sket kat aku...

    ReplyDelete
  2. thanx..aku yang excited la ni...adik aku pilih ja apa..semua dia nak suruh aku bikin...wakaka...mak aku pun cam dah kalut...hahah..i know they are happy...tapi mendesak jugak la ke atas aku...hahaha....kuatkan la semangat aku untuk menepis semua ini...hahaha....'orang itu' bukan tak mo citer...tapi citernya pasang surut...ada kalanya memuncak...dan adakalanya mengendur...jadi..aku tetap tak paham...pasai nak p mana la ni...kami alih2 p makan atau p tengok wayang....dia kaki wayang..aku suka tengok wayang cuma tak dak geng ja dan tak tau citer apa yang best...hehe....nasib hari tu aku pujuk p tengok antu kak limah dia mau...dan lepas tu kami p tengok bola m'sia vs vietnam..abih akai dah aku tu..aku yang ajak tau...wakaka...so...doa2 kan lah aku...sebab la ni..tak tau apa nak jadi antara kami....

    ReplyDelete
  3. wwwaaaaa........hang dpt sepersalinann la nanti hehehehe masa kawen la. xpa, hang jgn rs tertekan lak. adek aku anak 4 dah wehhh....tp maklong masih vouge wakakakaka

    ReplyDelete
  4. ak mema ng tak tertekan....aku excited gilerr...tapi mak aku menekan sangattt...huhuhuhu...

    ReplyDelete