Mar 5, 2011

tak tau nak tulis apa....

alaahhaiii....aku ni nak mencoret sesuatu di sini tapi aku tak tau apa nak tulis...sepanjang beberapa menjak dua menjak tiga menjak ni....kehidupan aku cam tak berapa nak berlangsung dengan lancar dan smoothnya bak kata orang putih.....tapi tu la..kalau mengarang kat sini...sama ja coretannya tiada yang gumbira...melainkan yang berduka cita saja...tak mo lah..nanti dikatakan meraih simpati tapi aku sebenaqnya kat sini meluahkan perasaan jugak...banyak dah tulih tapi tak upload...muahaha...sensor skeettt laaa....

hati berkocak, hati tak tenang, jiwa tak tenang, gelisah, resah...semuanya ada....happy tak dak kan...??huhu..ya iyalah...aku tak tau kenapa itu jadinya..sendiri bikin kot sapa suruh kan...aku yang cari penyakit dan aku yang cari pasal...so..tanggung sendiri la ..dah namanya syok sendiri kan...muahahaha...nak luah tak berani...tak berani terima kenyataan, dan sekarang memendam perasaan sendiri...musykil jugak dua tiga menjak ni..tak plak aku jadi alarm clock kan...pelik aku...dia diam jaa..tak tau sebab musabab la plak..kalau nak ikut patut merajuk aku la kan..nak ikut patut mogok aku la kan..sebab nak p xplore hunt tak jadi...huhu..geram jugak tapi tak pa laa..nak wat cam mana...bukan boleh paksa2 pun ..its just for fun kan..jadi ka tak jadi ka...no hal la kot kan...tapi terkilan jer laaa....try next year la..muahahaha..kalau panjang umo ku...

sejak dua menjak ni pun, si dia menyepi diri jugak kan...huhu..aku pun tak tau naper....tak online pun FB nya..aku nak send sms....kalau nak tau..nak send sms tu pun aku pikiaq banyak2 kali tau..bukan sebab pikiaq bil caj tapi pikiaq..apa ayat nak tulis...apa nanti dia respon ka dak ka...uishh...macam dulu la..nak ajak kuaq pun aku pikiaq banyak kali jugak kan..tapi benda tu dah terhakis beberapa ketika...tapi la ni..rasa cam sukar jugak dahh...ntahla..susah nak cakap...aku...bermain2 dengan perasaan aku sendiri...dalam erti kata lain AKU SYOK SENDIRI....mulanya memang la tak sakit..tapi lama2 jadi sakit sebab dok pendam jer kan...adehhh.....orang kata luahkan, baru tahu apa jawapannya...aku lak malu nak cakap...macam mana nak cakap wooo....perkara itu sesuatu yang akan membuatkan diri malu tauuu....kesannya amat mendalam...huhuhu.....berat nak tanggung...tapi kalau tak luah...pendam la perasaan sampai bila2...dan sampai melepas jugak la kot maybe...tapi kalau luah pun belum tentu jawapannya positif kan...huhu...aduyaiii...aku sakit kepala...memikirkan apa kah keputusannya kalau akhirnya ku ucapkan jua...???

dah lama aku tak rasa cam gini..tak rasa suka pada seseorng..tak rasa nak wat sesuatu untuk seseorang...huhu..gila tak gilanya...sanggup aku dari ampark park, p naik putra p klcc semata2 nak p farmasi cari ubat untuk sakit tekak dan batuk...aduyaii....gila kannn....muahaha..sangat gila...dah la tu bukan main cuak aku sebab dah lama tak naik benda tu...siap dok belek betoi2..takut salah naik...muahaha....pengalaman kan...hahha...tapi..mungkin itu hanya kenangan terindah yang aku ada la kot...di saat aku bersama dengannya selain daripada menjadi pemakan sushi, tengok wayang...dan berjimba ...dan tengok bola....muahaha..best tu...saat paling indah dalam hidup aku...masuk diari beb...muahahahaha......lawak aihhh....tapi..kalau kenang benda tu..best jugak...memang leh sengeh sorang2 dalam keta..lepas tu layan plak lagu faizal tahir dan tompi...adoiii...indah nya dunia SS aku kan....ermmm...ntahla..sampai bila....tapi tak tau nak cakap apaaa....

pasai keja, minggu ni best skett sebab orang mulut besar de lapan p kursus tapi hari ni dia sudah masuk keja la pulok..nasib aku keja pagi dia shift malam..selamat...tapi jadual aku kejam banget ni...dah la aku sangkut di upis saja, tak dapat chance p parlimen pun...kalau tak leh la kembali terjalin jap dengan si M..muahaha..bengong...semua dalam hati jerr...lepas tu....off satu hari ja selepas keja empat hari...huhu...dan keja malam banyak kali pulak..denagn alasan...ramai orang p parlimen dan obersee...bila time aku nak p obersee tak boleh sebab tak cukup orang....uishh..aku takkan lupa perkara itu sampai bila2....huhuhu....kejap sunggoh kan....tapi tu la..sapa suruh aku jadi pemberontak..tapi aku bukan pemberontak tegar pun...aaa'''rrhhh...malas pikir pasal hal keja..biaq la..aku dah berserah dah pun....

kehidupan seharian, rutin aku yang dulu selalu balik awal kalau keja pagi, malam nanti kuar makan atau menonton wayang...rasanya dah makin kurang..dan rasanya macam bakal tiada lagi...aku bakal menjadi penghuni rumah sekali lagi laaa....hahah...bukan senang nak terima pelawaan orang weiii...pastinya ada sebab kenapa aku dipelawa dan aku menerimanya....haishhh....masih ke arah itu citernya...harap2 hal nak pindah umah ni...setle la..hari ni dah sign agreement which i saw that this a very sistematic dan serius matter la...tak macam en mat dulu...dah la nama pun tipu kan...adoi laa...dah setle yang satu...satu lagi tak setle...huhu..pening kisah pindah umah ni...tak mo citer la..apa yang pasti..aku sangat berkecil hati...tu jaaa....dan yang paling penting lagi...aku bersikap I FOLLOW...siapa la aku nak bagi pendapat...muahaha....sedehhhh....

kisah apa lagi mau citer, rasa macam tak dak dah..cuma aku sangat gelisah tatkala ini...melayan perasaan je la nampaknya...malam2 layan tb sudehh...muahaha...tak pa lepas ni banyak rancangan menarik akan muncul..layan kan jerr....hahahaa...dan kembali membeli vcd cetak rompak...tengok kalau larat nak pasang..kalau malas nak pasang...vcd tu akan kekal di dalam sampul sampai bila2....muahahah..kelakar pulak aku rasa kehidupan aku rupanya....cam katak bawah tempurung pun ada....hahaha..uishh...tapi aku katak yang comel...

kalau anda mencari kecantikan untuk dipandang, huhu..rasanya saya tak dak kot..tapi saya comel jugak apaaa...hehehe..boleh la dari tak dak langsung kan....kalau anda mencari harta benda dan kedudukan, saya juga bukan siapa2...hanya la orang kebanyakan sahaja...tapi tidak aka nmenyusahkan orang lain la...kalau anda mencari kesempurnaan, saya memang juga tidak sempurna sebab yang saya tahu yang sempurna itu hanya Yang Satu....kalau anda mencari kesetiaan, keikhlasan...ermmm....insyaallah...itu saya boleh bagi...hanya itu sahaja yang saya ada....hati, kasih sayang...muahaha...uishh..kesian sangat aihh bunyi nya nieee...cam tak masuk akal..tapi itulah hakikatnya...muahahahahaha......dan ingin ku katakan.....saya amat rindu awaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkk.....................adehhh....


No comments:

Post a Comment