Mar 31, 2011

aku suka hari minggu, 27 mac 2011

akhirnya dapat jugak bertemu dengan pekasam goreng kan..dah lama tak dating di sini..bukan apa, ada banyak nak cerita nak coret dan carut tapi macam tak berkesempatan dan ada isunya yang tak berapa syok dikongsi di sini. biar ku pendam dalam hati...hehe...tapi tak pa, still under control.

ermm...aku dah ada di rumah baru, dah hampir tiga minggu. kunci umah lama dah pun diserahkan kepada tuan empunya. dan aku kembali ke parlimen. gitula kan..aku ke parlimen, di minggu2 akhir...minggu2 ala2 balik lambat, ala2 tak cukup tangan. tapi nasib la semua side kick aku boleh diharap dan hebat2. so mudah keja aku. cuma terkilan, tak dapat menyertai kontinjen bernama ke sarawak jer la. kalau tak, merasa la aku ke negeri bumi kenyalang tu. masuk ini, dah dua kali aku hanya bau sarawak ja, tapi tak dapat jejak lagi. aduhh...makanya, sabah dan sarawak akan terus berada dalam wish list negeri yang ingin dilawati sebab tak penah p lagi. huhuhu...tak pa, aku yakin, satu hari nanti, ada rejki aku menjejakkan kaki ke dua negeri itu. aminnnn....

ermm...sehingga hari ni, perkara paling indah yang boleh buat aku senyum sorang2 tak kira di mana berada, especially dalam keta la kan...terkenang2 kisah hari minggu aku yang indah. tak penah ku lalui hari minggu yang indah apatah lagi dengan orang yang kita suka kan...dari tak dak agenda, akhirnya kami kuaq jugak, ke kl plak tu. pusing2 timesquare lepas tu ada hati nak jalan kaki ke pavilion...mak aiii...jauh tu..walaupun aku yakin berdaya saing nak jalan kaki p sana, tapi...supaya tidak berpeluh ketiak, baik naik kenderaan awam kan...hahaha...p pavilion semata2 makan. lepas tu p karoke, lepas tu p up ka downtown tak tau kat danau kota sana...hahaha...walaupun agak memenatkan seluruh tubuh badan kan...terutama anggota kaki....tapi...yang pasti...aku sangat happy...nak jer ucap thanx sangat2 coz u make me happy today....thanx for spending time with me...and of course because u make me laugh, smile....n hahaha..berangann...hikhik...yang penting seperti biasa...aku SS la kan...persoalan2 dalam kotak pikiran dan hati saja laaa....hahahaha....tak pa la...janji aku bahagia....dan dia bahagia jugak...apa jua dia buat ...itu yang penting....hahahaha....walaupun dia hanya wat aku syok sendiri..biarla..agar dia bahagia....haha...cam sedih ja bunyi nya tu....takla..tu ayat penyedap hati laaa....sebab hati dah terpaut..tak leh nak kata apa...kuang3x....

akan ku simpan kenangan manis ini menjadi kenangan terindah yang bisa bikin ku sengeh....hahahaha...indah sungguh.....ermm...selebihnya..menjalani hari2 biasa dengan diisi dengan masing2 keja ja la...apa nak buat..kami sama2 mencari rejki bagi mengisi perut...hahahaha....apa pun..aku sentiasa doakan si dia bahagia, selamat, sentiasa dilindungi Allah dalam apa jua perkara yang dlakukan, sentiasa dipermudahkan segala urusan...dan sama jugakla dengan aku....aminnn....ya rabbal alamin untuk kami berdua....



No comments:

Post a Comment