Mar 14, 2011

pendek jerrr....

aduoiiii....sakit perut niii....rasa nak jer lari balik la ni..tapi mau kena jerit pulak dah la tak dak reporter ni...ermmm...tetiba aku tepikiaq mesti sebab semalam p wat urutan kaki ..maka lancarlah perjalanan darah ku...maka hari ni sakit perut la akibat kelewatan....huhuhu....sadisss...kalau sakit kat umah, leh jugak mengMCkan diri...ni...sakit kat upis...tahan jer la, apa nak buekkk...

tapi terima kasih banyak2 kepada orang itiew yang sanggup temankan aku ke bukit bintang untuk mengurut kaki...tau tak, aku sebenarnya tak berani nak p bukit bintang..dah lama tak turun situ, apatah lagi nak masuk tempat2 mengurut tu...tapi okayla..not bad...at least lega rasa sakit kaki yang ku tanggung sejak dua menjak ni...lena diulit intan la aku semalam...hehehe...

pndah umah, dah hampir setle..la ni tinggal barang besaq ja lagi tapi kena jugak tunggu hujung bulan, mana nak ada ongkosnya lagi dah...tu bila mak ayah aku tanya, aku kata sabaq sat...dan masuk malam ni, dah tiga malam tidoq umah baru...dan semalam dah start masak...rasa cam dok kampung zaman dolu kala jer sebab masak kat bawah, tinggai tak tiup dapoq kayu jaa...muahahaha....best jugak dok umah baru tu..sebab tak payah dok pikiaq nak bukak pintu pagaq bila sampai umah, pintu pagaq pak guard tolong bukak kan...hikhikhik..senyum lebih skett jaa...hehhee...misi seterusnya...kolam renang...dan joging di tasik...ermm...piknik di tasik pun cam menarik jugak...muahahaha....pelan2 kayuhla..aku dok situ lama lagi...insyaallah....

harap semuanya berjalan lancar lah di rumah baru nanti....adoii..sakit perut ni...nak balik..nak balik..nak balikkk....


No comments:

Post a Comment