Feb 26, 2011

adoiii....gatai layan citer sedih sapa suruhhh....

love, nora....reminds me of ps. i love you....buku cerita yang buat aku nangis...citernya aku tak sempat nak tengok...love, nora, isteri meninggal, ps. i love you, husband yang meninggal...dan kisah ini mengingatkan aku kepada arwah mizan.....pemergiannya dah genap 11 tahun ....tapi tak penah pulak dia luput dari ingatan aku...lagi2 kalau aku sedih..susah hati...tak tau kenapa...orang yang aku ingat mesti arwah..sedangkan arwah dah tak der...huhuhu.....al fatihah...sebenarnya nak cakap...kenapa arwah meninggal..tak der lak dia tinggal kan aku setiap hari satu surat yang penuh dengan pesanan ker....what am i supposed to do after he left me...?huhuhu...patutnya arwah kena tinggalkan juga untuk aku pesanan apa yang aku harus buat sekiranya dia tinggalkan aku sendirian...sebab plan dah buat bersama2 kan...bila dia tinggalkan aku...tanpa dapat aku tatap wajah dia buat kali terakhir pun, aku jadi terumbang ambing...tak tau apa nak wat...lepas tu...aku p sambung master kat usm....lepas sambung dapat keje....dapat keje...aku stop study...see...terumbang ambing kehidupan aku...huhuhuhu....sampai sekarang kottt....kejap di a tas kejap di bawah..kejap ke tepi..kejap ketengah....adehhh...kenapa la aku leh pikir cam tu...?huhuhu.....adehhh.....n the story tonite...reminds me of arwahhh...huhuhu...and make me cryy....hopefully its not, for the whole nite laa...huhuhu....nasi yang dibeli...tak selera lak aku nak makan...simpan jer laaa.....kot2 esok leh wat bekfast....huhuhu....

fuhh ayat citer ni: masa nora tinggalkan raul, dia tak tinggal raul sorang2 tau...dia tinggalkan raul dengan adanya mama, adanya wan, adanya shiela....huhuhu.....

adehhh...sapa suruh layan tak tau citer nie....dah banjir dalam umah ni....huhuhu....
huhuh...................................


3 comments:

  1. alamak! bukan ker kita brgelak tentang hantu kak limah semlm? cemana hg bleh tune sedih cepat sgt nih.... sabaq na, Allah dah rencana yg terbaik utk hang, masanya akan tiba jua nanti. uhuhhuhuhu

    ReplyDelete
  2. hantu kak limah tu...dia wat cam sinopsis kononnya...setengah jam..lepas tu kuaq betoi2 citer hantu chermin..tak kuasa aku nak tengok soranf2..tukaq channel sangkut citer love, nora tu...huhuhu...ya la....ku tau ada yang terbaik untuk aku.... cuma tunggu sajala....huhuhu

    ReplyDelete
  3. tapi aku kurang suka yasmin honey ni masa part awai2 cerita...cam galak semacam...suka lagi ps i love u....*tiba2 aku wat ulasan cerita muahahahahahahaha*... :p

    ReplyDelete