Feb 17, 2011

pack n unpack...lagi...dan lagi...dan lagii...

...alahai...tak dapat tengok wayang malam ni, tapi dapat plak layan citer kat astro tadi...kashaf imani...menarik betoi kisah ini...untung betoi imani kerana kashaf dia bangun semula dari koma selepas kecelakaan...tapi aku....adalah kisah disebaliknya....si dia pergi wat selama2nya..meninggalkan aku dalam keadaan yang terumbang ambing, ibarat kapal tidak bernakhoda....huhuhu...adehhh.....jangan sedih..jangan sedih...saja jaaa....muahaha...

sejak dua menjak ni, berat betoi kepala aku..tak tau la pasai apa.takut kalau p check darah ni, konpem low blood...huhu..paling aku tensi, selera makan hilang woo...perut dan mulut rasa nak makan, lapar, tapi bila dah order..makanan depan mata dah tak menarik jadinya...aduhh..walaupun makanan itu faveret food aku...masalah negara ni..muahahaha...aku tak mo kurus lagi...

ermm..semalam, tak pasai2 aku ngamuk kat adik..tapi sapa suruh dia carik pasal dengan aku..aku dah la tengah hangin pasal hal orang yang nak tawarkan insurans kat aku...aku kata tak nak, dia dok sibuk tanya kenapa tak nak. dah tu, katanya pemegang kad kredit ni secara automatik kena amik polisi tu. dah la rude jugak orang yang tepon aku ni. aku cakap aku tengah bz, dia kata nak buat macam mana, saya pun kena menjalankan tugas jugak..aduh, aku cakap aku ada meeting, dia kata sat ja..last2 lama jugak aku kena dengar ceramah dia..last2 hahaha..padan muka..ko nak ceramah kat aku kan, tak tanya apa2 pun kan...aku dah lama terminate ko punya kredit kad la...muahahaha....hamekk kkauuu..carik pasal dengan aku...salam bagi pun tidak..amikk kau...

yang aku leh amuk dengan adik aku, sebab ada number tak dikenali dia suruh aku angkat jugak, mana tau panggilan penting...dan akibatnya aku kena melayan panggilan bodoh cam getuu...huhu..bila aku dah hangen, adik p tambah lagi plak ...apa lagi...sarang tebuan kok jangan dijolok...huhu...mengamuk la aku...aduusss....tak pasai2 aku menangis sebab aku mengamuk kat adik...menyembah di tikar sembahyang aku..kerana aku gagal kawal amarah dan membiarkan diri dikuasai syaitonirrojim.. bertepuk sangat syaiton...

sebenarnya, aku n adik ni tengah pening kepala. aku lagi la bengang ni..sebab nak kena pindah lagi...adehh..angah dah nak pindah sebab dia dah dapat inspektor polis. so, nak kuar la dari umah. tinggal aku dengan adik..masak otak nak bayaq sewa umah ni wei..sewa lagi, bil lagi...aduiihh...semak ati senak otak ni..last2 kami rasa elok cari umah lain la kot...yang lebih murah dan selesa jugak la yang penting....dan kali ini, aku akan bertegas dengan mak aku....NO MORE ORANG NAK MASUK SEWA UMAH...NO MORE ORANG KETIGA...!!!dulu pun pindah sebab, salah satu nak selamatkan adik aku dari gangguan bencana orang tua gila...dan satu lagi sebab ahli dah bertambah, so nak cari umah besar skett...sebab mak bawak anak kawan dia masuk dok umah...so lepas ni...NO ANAK KAWAN KA, ANAK SEDARA KA, ANAK MENAKAN KAA...aku dah tak larat nak pindah randah lagi dahh....huhuhu...banyak belanja la pindah umah ni...dah la barang umah aku cam ada dua family...adeuhhh....semak otak aku memikirkan kena pack and unpack lagi...huhuhu....yang dulu pun tak semuanya lagi unpack...dah nak kena wat keja2 tu balik...semak otak....

la ni, mana nak cari umah..?yang penting aku tak mo terburu2 cam sebelum ni...sampai akhirnya kami terkena balik...asalnya janji 1+1 kot..tapi tiba masanya...macam banyak kena bayar..lepas tu, umah banyak rosak, dah wat aduan, langsung tak mai tengok..katanya sibuk..apalah sangat yang sibuknya pegawai MPAJ ja pun...huhuhu....ni tak tau la..kalau cakap nak kuaq ni..konpem dia akan tuntut ganti rugi kerosakan plak dan yang penting mesti tuan umah ni pulun tak mo pulangkan deposit...jangan cari pasal..mau aku amukan drakulat lagi sekali ni....kalau mengamuk kali ni, konpem aku tak nangis punya...muahaha..sebab memang hangen puting beliung....muahahaha....adehh...mula mencari umah sewa dan mula mencari kotak besar...nak packing barang...





4 comments:

  1. tadi aku baru promote kat hanim ubat naik berat badan...nanti aku bagi sket kat hang...aku dh jadi pengasas rpoduk kesihatan ni muahahahahahahahahaha.... :D

    ReplyDelete
  2. ermm....apa ubatnya...ni yang best nie....hehehe....hanim nak naikkan berat badan...bukan badan dia dah comey kaaa....

    ReplyDelete
  3. body hanim mmg comey...aku saja hat jaki..nak tambah ahli geng rakan sehat muahahahahahhaha...*hat ni pon aku jadi pengasas jugak* :p

    ReplyDelete