Jul 5, 2013

habis dah cuti.....

Apa nak kata tentang cuti kali ni.....best walaupun ada yg kurg best...tapi cuba bestkan jugak la...serius redang sangst cantik....patuyla dulu ayah aku nak bg hadiah pakej honeymoon kat adik....mmg best....semata2 pilau...no roads..hanya pasir, laut dan hutan..... Aku best tapi hati aku sepi....aku happy sebab org aku syg ada depan mata tapi mcm tak der jer....huhuhu...sbarnya cuti ni master mind paling no satu si dialah....and i saw him enjoyinh every moment....alhamdulillah....srronok tgk dia happy....nasib mak ayah aku lepas p plak,kalau tak....huhuhu banyak dalih tu....semua sebab ada dia...berkenan sunggoh la mak ayah aku kt dia....dia tu xtau la lagi mcm mana....huhuhu Well....aku enjoy jugak walaupun kdg2 hati rasa sayu ja..jangan tanya sebab apa sayu....sendiri pn tak tau....sebab banyak sangat dalam kepala yg aku pikir.....dok kata xmau serabut nak enjoy kunon...sekali ku serabut jugak.... Hari balik ni plak boleh ayaq mata nak berjurai....huhuhu...sedih kot...susah sangat ka dia nak paham yg aku sayang dia....huhuhu....dia wat cm xder apa2 pn...hati aku jd sayu kot....dah nak balik kl ni....tak tau lagi nak dapat jumpa....mmg la aku ada ckp something yg agak drastik tapi hakikatnya hati aku sangat terluka kot ckp cmtu...dah la hati dah sayang.....kalau sebeljm ni mungkin boleh aku tahan tapi lama2 dah berbunga dalam hati....memang la sedih kalau jadi cmni....aku xtau apa yg ada dalam pikirannya...kalau aku...memang nak pehi jauh biar sampai syurga....tapikalau niat dia bukan ke syurga bersama aku.....aku xleh nk kata apa. Cumanya kdg2 perempuan nk jugak kepastian.....lagipn bila makin banyak aku pikir....makin runsing aku jadinya.... Memanh org kata cinta, jodoh xmengenal usia....tapi kena beringat jugak....apakah aku ni jadi pilihan atau pelepas sepi cuma....huhuhu...kalau boleh aku tak mau dh jadi option....penay dan leyih kot bila tahu aku hanyalah option....pedih kot luka ku ini. Aku xtau apa yg wat dia berubah....sedanhkan kasih aku makin bertambah....dah melimpah ruah dlm dada....lalu aku takut....kasih yu dibuang mcm sampah... Aku lak dah ada depan mata, kelu lidah nak ckp apa2....aku sayang, aku jeles....aku rindu...semua segalanya lah....tapi takkan la sikit pn dia tak boleh rasa semua tu....ya allah.....kepada Mu ku bermohon....banyu aku ya allah....aku cm dah rasa xkuat lagi untuk harungi detik luka dalam hidup aku....kalau boleh....ingin juga aku rasa bahagianya bila hidup dgn org yg kita sayang.....ya allah....tolong aku... Aku kalau tulis blog ni, xpenah nya cerita happy...semuanya cerita duka....huhuhu....sedih sangattt.....ya allah....aku sayang dia....moga dia tahu dan paham sebab aku sayang dia sangat.....kalau nk diukur dgn seluas lautan....aku rasa dah lebih dr itu.... Aku mahu bagi sayang aku, kesetiaan aku dan keikhlasan aku padanya.....bukakan pintu hatinya untuk terima aku seadanya....nak mintak lebih2 pn....kena jugak cermin diri aku ni sapa....jangan nanyi kena cop lagi tergedik2 dan tergila2 kan org lak....huhuhu....ya allah berikan aku kekuatan dan keberanian untuk aku katakan padanya yang aku sayang dia....sangat....

2 comments:

  1. masih orang yang sama kah?? apa2 pun akan doakan agar hang bahagia dengan pilihan hang..semoga allah permudahkan semuanya...:)

    ReplyDelete
  2. ini orang lain la beb...aku baru jumpa...tapi lepas tu....ntahla...aku dah penat...hati aku dah sakit sangat...aku tak mau jatuh cinta...tapi dia buat aku jatuh cinta...dia bawak aku terbang tinggi...sangatt..lepas tu dia lepas kan aku hancur berderai ja rasa.... :(

    ReplyDelete