Oct 17, 2011

DAH LAMA AKU TAK DAK PERASAAN MACAM NI....

Ya Allah...dah lama aku tak rasa perasaan aku cam gini.....aku tak ingat bila aku penah rasa macam gini...sebab rasanya cam dah lama tak rasa cam ni.....aku rasa...aku nak p jauh dari semua orang yang aku kenal....dan memulakan hidup di situ....

alang2 aku menjalani kesusahan sendirian...aku rasa adalah lebih baik kalau aku menyendiri saja....di tempat yang orang tak kenal aku....kan lagi senang....daripada aku ada di kelilingi orang2 yang aku kenal...dan aku sayang...tapi tidak ada pun yang berada di samping aku....sesungguhnya aku sangat terluka....

aku tak kisah kalau depa semua tak dapat nak bantu aku...sebab aku tau adakalanya...masalah yang aku ada...adalah yang aku cari pasal sendiri...tapi sekurang2nya...aku perlukan teman untuk menyokong aku...dengar masalah aku.....atau pun menghiburkan aku.....itu saja bantuan yang aku perlu...atau mencari jalan penyelesaian bersama.....

kadang2 aku terpikir..bla orang susah....kawan2 terutamanya....aku sanggup dan akan coba lakukan apa saja...agar kengkawan aku tidak berada dalam susah....tapi bila aku susah...aku sentiasa sendirian...aku lalui segala ujian sendiri...segalanya aku hadapi sendirian.....walaupun aku tidak sekuat mana...tapi hati aku ini berjiwa kentall....ya ka kental....hanya ayaq mata ja jadi teman.....ntahlaa...

aku menyayangi insan yang tidak tahu apakah dia juga ada perasaan yang sama pada aku....ada kawan2 rapat tapi yang dah makin menjauh....dan nyatanya aku menyendiri...aku cuma ada abu.....terpikir aku ....sebearnya aku kalau tanpa mr teletubbie...macam mana la gamaknya...sekarang ni pun..kalau dia tak pedulikan aku.....terjelepuk lah aku di rumah....

mengenang mr teletubbie...aku bersyukur kerana Allah makbulkan doa aku.....cumanya...kekadang aku merasakan dia seolah2 membalas dendam sebab aku mendoakan supaya dia kekal di kuala lumpur...tapi dia menjauh dari aku....huhuhu....banyak sangat masanya dihabiskan di opis....aku memang bukan siapa2 buat kamu...tapi tidak kah kamu sedikit terdetik di hati....aku jugak penting untuk diingati.....aku manusia biasa...punya hati dan perasaan....

ntahla..aku tak tau apa nak cakap....apa yang pasti...aku sangat sedih...bukan untuk aku meraih simpati...tapi sebenarnya...aku sangat sunyiii....:(....aku tak boleh nak menipu lagi....


5 comments:

  1. bukan hang sorang saja yang rasa macam tu...aku kalau mai perasaan tu selalu terbayang kundasang sabah padahal aku tak pernah pi sana pon...alang2 nak lari biar jauh teruih....tu hat dok dalam kepala aku....kadang2 rasa macam nak mula hidup baru kat tmpat yg tak dak sapa kenai aku...dan aku pon nak jadi org baru...hmmmmmm.....

    ReplyDelete
  2. kann....aku ingat aku sorang ja macam tu....rupanya ada jugak orang yang ada pemikiran macam aku......tapi rasa itu datang pada masa tertentu saja kannn.....:)

    ReplyDelete
  3. memang pon...aku kalau rasa macam tak tahan sangat dah nak handle prob selalu pikiaq mcm ni...tapi hat lawak tu mesti target nak pi kundasang sabah....pelik dak...padahal aku tak pernah pi pon tmpt tu...tak tau apa benda best yg ada kat situ hehhehehehehehehe :p

    ReplyDelete
  4. kundasang tempat yang cantik weii...antara tempat yang menarik di sabah.....jadi p la sana...hehe...kalau aku p dengan hang tak capai matlamat kita....nak p tempat yg orang tak kenai kitaa....hehehe....aku tak tau nak p mana...tapi biaq la tempat yang jauhhh....jauhh...dari orang yang mengenali aku....huhuhu.....aku nak nangisss...ini malam hati aku sangat sedih...

    ReplyDelete
  5. kata orang kalau kita sayang seseorang lepaskan dia pergi...zuriat...aku tengah buat la ni...honest...pedih kat dalam dada....tapi takkan nak paksa lagi kan...kalau pon aku saja yang berusaha sebelah pihak lagi tetap macam dulu...tak dak perubahan...sia2...aku cuma bertahan...rasa...dah tak dak rasa...bonus kalau sesekali rasa bahagia...hang tau dak sakit apa yang paling dasyat dalam dunia...sakit sakit yang berulang kali disakiti...tapi betoi jgk tu...kalau aku pi ngan hang kundasang tak tercapai objektif muahahahahaha... :p

    ReplyDelete