Jul 11, 2011

TQ !!!! MR TELETUBBIE.......

what else can i say....tq...tq...terima kasih...xie xie nie....apa yang pasti....saya kenyang...saya suka...saya happy...saya terharu....dan saya rasa cam ntahla..bercampur aduk niii.....apa pun terima kasih yang tak terhingga untuk mr teletubbie yang comel ...yang sudi masakkan untuk saya satu menu yang sangat lazat...enak..nyum222....marveless...dan apa saja yang sewaktu dengannyaaa....

sebenaqnya...kalau nak tau, aku pun rasa cam mimpi dan tak percaya pun ada jugak....mr teletubbie tetiba sudi nak masakkan sesuatu menu untuk dimakan..masak kat umah aku lak tue....al kisahnya....semalam...aku mesej kat mr teletubbie, nak ajak dia p masaj...almaklumla kami dah sama2 kena kerah seluruh tenaga akibat BERSIH tu kan...so...aku nak la belanja dia memasaj...sebab aku memang nak masaj kaki ku yang cekang semacam ja rasanya nie...lepas tu, mr teletubbie salah baca atau salah paham rasanya ...dia tanya aku nak masak apa...adehhh....aku pun amik peluang la...cakap kalau2 dia nak masakkan lunch...hahah....ayat cek mengena rupanya...haahha..terus ajak p cari barang nak masak...yang best...siap tanya aku apa nak makan...adoilaaa....sangat rasa terbuai2 perasaan aku yang sememangnya dok syok kat dia kaannn....adoilaaa...ghayan giler aku....dalam hati terus berbunga2 taik ayam weii...gilosss...mana ada lelaki yang layan aku cam gitu lagi....masak untuk aku niee...adehh...never....never..kecuali ayah aku la layan aku tu pun masa sakit...hikhikhikhik.....

resepinya.....tadaaa.....pasta kottt....hehehe....



masa masak ni...ada ker...mr teletubbie mai dok depan aku dok tengok aku kupas bawang putih....adehh...gelabah siottt...menggeletar aku.....tapi apa yang pasti...cekap betoi mr teletubbie bekerja di dapur....aku sukaaa....nampak macam manja tapi...wow...chef yang hebat....haishh...untung betoi sapa dapat dia kan....kalaulah aku dapat memiliki hati dan mr teletubbie...bestnya...nak makan western jer....silakan masak wahai mr teletubbie....sepanjang dok beli barang..siap boleh dok risau...tak jadi la apa laa...takut tak sedap la apa laa..padahal...uishhh....aku ni memang tak minat sangat dengan western ni kan...tapi ...aku rasa yang mr teletubbie masak ni kena dengan selera betoi...bukan nak amik hati dia..tapi memang aku rasa sedap nak makan...selera nak makan..dengan bau yang wangi...yang sedap....tapi banyak perkara yang berlaku membuatkan aku rasa cam kena karan pun ada....huhuhu...mr teletubbie masak, mr teletubbie sendukkan dalam pinggan, mr teletubbie amik aiskrim dan sudu lepas makan berat...adehhh....aku rasa sangat BAHAGIA....Ya Allah....terima kasih kerana memberi aku sehari kebahagiaan itu..dan aku mohon agar kebahagiaan itu kekal menjadi milik aku dan mr teletubbie...

dan mr teletubbie...awak memang wat saya bertambah2 jatuh hati kat awak sebenarnya...adoilaaa....saya pun tak paham ...mungkin awak anggap tak dak apa2...dengan memasak untuk saya...tapi bagi saya...ianya satu penghargaan yang tinggi sebab saya tidak pernah dilayan begitu oleh mana2 lelaki pun....huhuhu....awak istimewa ..terlalu istimewa untuk saya...dalam hidup saya....huhuhu....saya sangat sayang kat awak lerrr...adehhhh....cam mana ni mr teletubbie.....adehh....semalam saya rasa saya tengok awak sangat comelll....saya rasa cam nak picit2..nak pegang2 lengan awak tu..dari awak jamu abu untuk cakar lengan awak yang comel tu..baik awak bagi saya pegang....huuhu..a.dehh..gilosss gatai beb....tapi saya memang tak tau apa nak cakap tentang perasaan saya semalam...what u did to me....was very special...special sangat dalam hidup sayaaa.....terima kasih mr teletubbie....saya sangat sayang awakk....adoiiiiii.......!!!!



4 comments:

  1. zuriat,aku tumpang happy baca entry hang ni..tp kan hampa berdua masak ni ada sapa2 ka kat umah sekali??bahaya wehh kalau berdua ja.satgi kena cekup kaaa..huhuhu..tapi mr teletubbie itu sounds so gentleman u..aku setuju kalau hang nk buat boipren..hehe

    ReplyDelete
  2. hahahahaha........comey siotssss!!

    ReplyDelete
  3. tapi langit aku tak selalunya cerahh...lepas diberi kegembiraan dan wat aku terawang2an..aku pasti jatuh terduduk balik...huhu.....

    ReplyDelete
  4. bila nk terzahir sume nih. baik cepat2 drpd hg ja dok berhrp...tp dia dendiam centu. smpai bila nk bg perasaan ni bermain2 dlm idup, aku rasa dh smpai masa hg kena berdepan n bg kata dua. tkmo la tgk kawan aku ni mengong lg. mohon agar Allah bg laluan ke jinjang pelamin. aminnnnnn!!!!

    ReplyDelete