Jul 24, 2011

CAM JATUH KLCC JER..... :'(

ntah apakah yang melanda aku hari ni.....ayaq mata jatuh ja tetiba ni...huhu..hati ku gundah jugak laa....tak seharusnya aku ada perasaan cam gini....MR TELETUBBIE....aku bukan sapa2 untuk dia..kenapa perlu aku ada perasaan cam gini...?cemburu, curiga, rindu, terasa hati, nak merajuk....sedangkan MR TELETUBBIE dan aku....tidak ada apa2 ikatan yang dizahirkan....aku selama ini dok perasan sendiri dan menyimpan perasaan saja.....

hari ni, apabila aku ngadu dengan sorang member aku ni..kata MR TELETUBBIE senyap jer sedangkan aku dah antaq dua mesej nak ajak tengok sepaktakraw tak berbalas....dia leh kata kat aku...MR TELETUBBIE p dating kott....dan masa tu..aku tak tau kenapa...tetiba aku tersentak..betul2 tersentak dari lamunan, seperti aku jatuh dari bangunan klcc....memang hancoq leboq...ghelai, lunyai....aku rasa diri aku...bukan apa...aku cam baru bangkit dari tidoq yang panjang.....!!aku bukan siapa2 kepada MR TELETUBBIE....aku tak penting untuk dia pun...kalau aku penting...mesti dia tak sabaq nak jumpa aku selepas dua hari aku balik kampung.....patutnya dia akan tunggu kepulangan aku dan kami sama2 p tengok wayang....sebenaqnya memang dalam perancangan aku...petang ni nak ajak p tengok sepaktakraw dan kemudiannya maybe tengok wayang atau pun karoke seperti yang penah disebut sebelum ini...tapi perancangan dalam kepala hotak aku semuanya hancoq leboq...punah berkecai....aku tak tau mana dia p...sampai saat aku tulis blog nie...MR TELETUBBIE tak balas lagi mesej aku.....aku cuba pikiaq positif...mungkin tepon dah kena barred...tapi aku tak leh nak tipu perasaan aku sendiri seebab memikirkan ke mana lagi MR TELETUBBIE selain dari berada di umah kakak dia di Bangi....huhuhu

masa aku balik kampung baru ni, ada yang risau kalau2 aku jugak tempah baju pengantin....huhuhu....orang tu wat aku pikiaq banyak jugak la..aku tak tau la sama ada kerisauan itu satu gurauan atau serius tapi yang aku pasti...wat hati aku berdetik jugak laaa....ntahla....dia datang setelah hati aku terbuka untuk MR TELETUBBIE....aku tak tau kenapa aku boleh ada perasaan kat MR TELETUBBIE....kenapa dia tak dak hati kat aku...?kenapa aku harus lalui kehidupan seperti ini selalu...menyukai insan yang ntah belum tentu akan terima aku seadanya....dan ada insan yang suka aku ketika hati aku telah dicuri seseorang.....TENSEN LA!!!....

tapi sekali lagi....MR TELETUBBIE berjaya wat airmata aku jatuh...tapi hakikatnya MR TELETUBBIE tak salah apa2 pun kan...aku yang salah...aku yang membiarkan perasaan terhadap MR TELETUBBIE bercambah...aku membiarkan perasaan aku terbuai2 dengan kebaikan MR TELETUBBIE...semuanya salah aku....untuk ada perasaan cemburu, kecik ati, jatuh hati...adoiiii.....kenapa mesti aku lalui ini lagi....???setelah aku membuka hati aku untuk seorang lelaki setelah sekian lama hati aku tertutup....tapi ini yang aku lalui....MR TELETUBBIE...tidak terdetik sikitkah dalam hati awak....menyimpan perasaan kepada saya setelah sekian lama kita bersama.....

saya memang tak kuat, tak berani untuk suarakan hasrat hati saya...tapi tidakkah sedikit pun di hati awak terdetik...saya lakukan segalanya untuk awak...sebab awak dah bertakhta dalam hati saya....tipulah kalau awak langsung tak perasaan perasaan saya....tolonglah saya awak...saya sudah jatuh hati pada awak....MR TELETUBBIE...apa yang saya lalui ini sangat menyiksakan tau...saya ada perasaan terhadap awak...tapi saya tak mampu nak luahkan....awak nak tau kenapa....SEBAB SAYA TAKUT JAWAPAN AWAK ADALAH TIDAK...!!! itu hakikat yang sebenaqnya....aku takut pada penolakan....tapi bila dibiarkan perasaan makin bercambah....Ya Allah...aku benar2 tak tau apa nak buat...sering aku mohon agar Kau pertemukan jodoh aku dengan MR TELETUBBIE....huhuhu...tapi aku tak tau laa....

apa yang aku perlukan....tenangkan hati ku ini....huhu....aku tak mampu nak sekat ayaq mata ni...dok tak dok..nak kuaq...dok tak dok nak kuaq..kalau hujan kat luaq kan best...sejuk la sikit cuaca malam ni....tapi ni ayaq mata aku yang kuaq...tak dak yang sejuk..sebab hati ku sangat sayu, sedih....pedih....kenapa MR TELETUBBIE tak balas mesej aku....???



No comments:

Post a Comment