Nov 14, 2010

..aiyak....cam ni aku rupanya....

hahaha....nak kata teruk...aku pun tak tau...tapi boleh tahan jugak la teruknya....tapi yang penting..kejadian semalam....wat aku rasa cam....ohhh...ini diri aku rupanya....banyak jugak yang kurang tentang aku....but i hope aku tidak membosankan orang jer la...huhu....

jangan konpius...sebenarnya semalam aku kuar dengan seseorang....kategorikan sebagai kawan la kot..sebab nothing between us...aku pun tak tau..tapi setakat ni...sudah tiga kali kami kuar sama....cuma kejadian semalam bikin aku sangat cam kurang best la...aku best kuar dengan orang tu...tapi..aku rasa cam aku tidak mengebestkan orang...wakaka.....

boleh tak...aku ajak orang kuar..tapi aku tak tau nak p mana...?aku yang ajak....sebab aku pun tak tau pasai apa aku berani ajak...jarang aku wat benda cam ni...tak penah la...hhuhu....kali ni aku berani lak ajak...tapi tu dia la...tak tau nak jenjalan mana...nak tengok wayang tak tau citer aper....dah p sampai kat tempat kejadian....nak makan tak tau nak makan apa....owwwhhh...nooo.....teruk jugak aku...banyak benda yang aku tak leh decide...sedangkan orang tu bagi aku peluang banyak untuk diri aku wat keputusan...nak p mana, nak makan kat mana, nak makan apa, nak tengok citer apa.....ooowhhh.....masa tu memang aku rasa sakit otak sekejap...apa jadi dengan aku nie....masa tu rasa diri makin kecik..kecik...dan kecik...i wanna spend my time with someone but i donno how, what, where....aiyakkk....gila...tetiba aku rasa cam aku membosankan.....hopefully i'm not la...huhu..sedihhh...

masa disuruh pilih mana nak makan: masa tu aku dah gelabah...rupanya aku baru terpikir, aku jarang makan kat luar...kalau makan pun dengan kengkawan...depa nanti bawak aku.....aku tukang order, makan, dan bayar...jangan tak tau, masa makan kat chilli's...nasib ada jumi...dia la tolong jadi promoter...semalam dah nak masuk sushi king...aku kat sini dah gelabah..terus pegang hp..nak tepon adik aku....nak tanya cam mana nak makan dalam tu....hahaha...aku suka sushi..tapi aku tak penah masuk lagi tempat tu.....huh!..dasatnya aku...last2 kami end up makan subway kat tropicana selepas round semua kedai nak tutup....tu pun sesak otak...aku penah masuk subway sekali ja dengan jumi...pakar makan..so..dia tau semua....

masa nak beli tiket wayang:alamak citer aper nak tengok nie...???aduyai....sesak otak aku....biasanya aku tengok wayang...dengan kak ana ka, jumi ka...yong li....hahah..diorang tu pandai bab2 ni....huhu....kerdilnya akuu...bukan aku tak suka tengok wayang...tapi kalau ada kelapangan pun, kadang2 mereka2 yang disebut itu tidak ada di sini atau sibuk...maka akhirnya tak la tengok walaupun ada banyak citer best....huhu...teruk jugak aku kan...

nak p jenjalan/lepak: aiyakkk...aku juga tak tau kat mana....huhu...selalu aku p lepak zaman dulu2 pun, kat putrajaya...kat dataran merdeka...klcc....haha.....semalam dah kul 2 pagi..kejadahnya nak lepak kat2 tempat2 tu kan....mana ada apa lagi dah...mau lampu pun dah tutup....aduyai...cam mana nie...teruk jugak aku...hahaha....

so..bila jadi camni...aku pun rasa cam tak best....nak kuar, nak jenjalan...nak tengok wayang...tapi tak banyak pengetahuan aku tentang benda2 tu...ermm...ntahlaaa.......semalam happy tapi dalam hati..hanya Tuhan ja la yang tahu.....





8 comments:

  1. tak pa...lepas nih kalau hang selalu keluar mesti hang tau nak bawak dia pi mana...kalau susah2 sangat ajk aku la...aku ajk hang pi jalan2 cari makan hehehehehehe.... :p

    ReplyDelete
  2. haha...dia memang dok bawak aku jalan2 cari makan..sebab dia suka explore makan...wakakaka....dan misinya nak gemukkan aku...hahahaha....matiilaaa....mati kekenyangan aku.....hahahaha....

    ReplyDelete
  3. ala...just be yourself...jgn buat sesuatu sebab kita terikut dengan kawan2....tapi sebenarnya kita tak pakar dalam hal2 tu...macam aku dulu2...kalau kuar ngan mizan tempat dating rasmi nasi ayam bukit bintang...sebab tu feveret aku...lepas tu jalan2 kat bukit bintang tgk gelagat org..lepak2 makan aiskrim tepi jalan...
    kalau nak pi tgk wayang..derect pi panggung...pastu tgk list citer apa ada...gamble je beli tiket...ada sekali nak layan citer cina...masuk dalam semua ca ya nun alif ja...belasah..janji enjoy....:)..gud luck kawan...

    ReplyDelete
  4. hahaha..tu la yang lawaknya...aku jadi kaku beku semacam..otak tak leh nak pikir....bukan apa...cam baru kenai jugak kan...so nak ajak pun segan2...dan yang paling penting..mengajak orang kuaq ni...memang bukan aku la kan....nak makan pun aku bukan tau tempat2 sedap nak makan....hahaha....sebab aku jarang makan kat luaq....huhu....tapi...aku cuba la menjadi diri aku yang sentiasa comel ini...hahaha...thanx beb....

    ReplyDelete
  5. baguih la tuh...kot dia rasa kalau hang chubby sket lagi tambah comey kot...teringat masa aku dok dating ngan laki aku dulu...selalu dating alor star la bila aku balik kedah...time tuh dia kat tudm kepala batas...aku kerja bwk dia pi makan saja...kat pekan rabu la...kedai nasi padang la...restoran pokok ceri la...hat nak tergelak tuh...bukan aku hat kontrol ayu...dia plak hat dok kontrol2 depan aku...aku time makan tak dak kontrol dah men balon saja hauahuahuahuahuhau...bila teringat2 balik loqlaq la aku ni...ish30000x...anak sapa tu...

    ReplyDelete
  6. aku rasa aktiviti2 sekadar utk memenuhi jadual serta memanjangkan masa utk lepak. kalo tk cukup masa, juz nice utk layan sembang2 sbb byk nk tau, byk nk kenai and add a bit sense of humor utk menghiburkan. relax aaa zuriat, kalo rushg kan jd hal lain lak. kalo slow sgt pun kang org tu blah centu ja. be yourself, at least charm enuf to keep him dream of u bila nak tidoq... kekeekeke... selebihnya biar Allah yg tentu kan. AMIN.

    ReplyDelete
  7. wwaaaa.....satu perkembangan hebat!! aku masih tgk wayang ngan member2 opis, td aku tersedar dah lama aku xtgk wyg ngan bf. huhuhu.

    chill.....take time. jgn jd org lain utk senangkan hati 'dia'. tp sblm kuar hang bleh rancang dulu...semak senarai movie yg best. pikiaq2 tekak nak makan apa. so dia akan kenal hang............. p.s bila nak tgk teater lg?

    ReplyDelete
  8. thanx kengkawan....aku rasa cam dah lama aku tak kuar dating dengan orang yang leh wat aku jadi tak menentu jugak laa....hahaha....aku memang menjadi diri aku la tu...aku memang tak tau apa2..sebab kalau dengan geng2 pun..depa ja dok heret aku...aku sedia ja mata dan fizikal untuk tengok wayang dan perut untuk makan..dan aktiviti2 lain la..seperti piknik ka...hahaha....anyway...thanx for advices...aku dah pelan2 kayuhlaa...sikit2 aku bg dia kenal diri aku..dan aku kenal diri dia jugak laa...nasib dia tak tau aku ada blog..kalau tak..pecah rahsia...haha..aku pun tak tau apa perasaan dia kat aku...heheh...lelaki kan sukar dimengerti siket....tak tau kot2 sat lagi dia kata dia anggap kawan biasa...naya ja...dan aku penah lalui keperitan itu....huhu...sadis....dan sangat perit..hingga aku tidak mampu nak ampunkan orang tu....kisah tu wat aku fobia jugak la....
    miss shiera: coming sooon is natrah dua.../ada beran ka..?cuma dok kira2 tarikh ja lagi..duit hang ada kat aku nie...kalau mau, kasi info sama gueh....budak kampung tu next year la..postpone..frust aku...

    ReplyDelete