Oct 26, 2010

...huh...makin menjadi2 laaaa.....

huh...makin diam makin menjadi2...sakit jugak ati aku....yang glamer...yang terhidang depan mata...yang besaq...dan dapat nama....ko bagi orang lain....yang susah2...yang berat2...semua ko letak ataih batu jemala patik....huhuhu....dah tau aku tak mampu nak wat benda2 tu..yang dok bubuh kat atas diri aku ni kenapa....huhu...aku dah ada dua follow up tau takkk....tak terbuat lagi....nak buat lagu mana...bukan senang aku nak berhubung dengan orang gomen yang tolak sana tolak sini....nak buat masa bila....bila aku keja...bagi aku keja malam...bila aku off hari isnin....huhuhu...bila aku keja....ada asignment atau pun kena baca laporan berjilid2....huhu....sedih jugak la hati aku macam ni...kalau dah nak grounded aku dalam opis...tak pa la...aku terima seadanya....sesungguhnya Allah itu adil kot...bagi aku berehat di dalam upis...hahaha....selamat jugak kulit aku....huhu...sebenarnya aku sangat sedihhhh......tapi tak pe rlaaa....macam mak aku pesan..biarlah orang nak wat kat kita ...kita sabaq sajala....aku jugak penah berada di kemuncak itu kan....tak mustahil bila dah tak berguna nanti....jadi macam aku jugak la kan....hehehe.....aku sangat rindu mak ayah....aku sangat rindukan seseorang....hahah..kenapa la dia hadir sekejap jer..lepas tu dia dah kena p kelain...huhuhu...kalau dia ada....tidak la aku cam memikirkan hal bangang2 ni...duhai hati..tabahla kau....terimalah apa jua yang berlaku ini sebagai ujian...Ya Allah....aku terima segala ujianMU tapi...Kau berilah juga aku kekuatan supaya aku tidak memilih jalan yang salah...dan supaya aku sentiasa memikirkan yang baik2 sahaja......aminnn......




2 comments:

  1. mintak pi state je lah....
    duk HQ buat sakit hati buat apa

    ReplyDelete
  2. sone...masalahnya...depa tak antaq aku p mana2...aku mintak nak balik sport tak bagi....dah tu....??apa lagi hope yang aku ada...?aku pun pelik...kalau dah depa suka sangat orang2 tertentu...awat depa tak panggil balik orang2 tu dan gantikan la aku di tempat sana...dan keja la dengan team yang depa suka...??huhu.....alasan munasabah....bernama tak dak duit...huhuhu.....aku cumala ni dok minta aku kuat la..supaya kuat nak harungi perkara2 cm ni...sebab mendera mental sebenarnya...huhu...kawan2 keliling pun....tak dak...tu yang wat aku sedih skett tue...bila susah...ramai yang menjauh...huhu...

    ReplyDelete