Oct 21, 2010

....errrrrr......

alahai.....ni yang awat aku nak jadi fobia balik nie....huhu...orang selalu kata aku jual mahal, sebab tu la sampai la aku tak dak pasangan....ermmm.....ni yang wat aku rasa musykil nie...nak kata aku jual mahal....ermm...tak dak la sangat kot...tapi kalau aku rasa orang tu cam ala2 nak kena dengan kepala aku...aku okay ja...aku jadi open relationship la kat dia...hehehe....ermm...tapi....ini aku rasa percubaan lagi sekali setelah sekian lama aku dihidap penyakit fobia relationship ni....huhu....aku tak tau..sejak beberapa dua menjak ni, kalau aku cuba buka perasaan aku kat orang....ermmm....kemudiannya orang tu akan menjauh sudah...huhu...cam kena badi atau sumpahan pun ya jugak aku rasanya nie....huhu...menjauhkan diri..menyepikan diri...nni mula aku nak tanya diri sendiri...apa yang tak kena ni...huhu....aiyok...serabut balik kepala hotak aku...kalau aku tau nak jadi lagi...tak berani2 aku nak cuba2 buka hati aku kat orang...kuaq dengan orang..spend masa dengan orang...lebih baik aku pencilkan diri aku cam biasa....cam aku selalu buat...supaya tidakla aku mula rasa otak aku ligat memikior dan perasaan aku mula nak down balik nie...aduyaiii.....ermm....susahnyaaa......

nak kata masa kuaq dengan depa, aku tunjuk getik sangat....tunjuk desperate sangat...tidak la plak....aku cam biasa ja...sembang cam biasa2 jugak....tapi..kenapa ini...?huhu...serabut kepala....huhu...nak jadi kura-kura la...masuk kan ja kepala dalam cengkerang dia tue...huhuhu.....letihhh....baru nak rasa hati berbunga2....dah....kuncup balik segalanya....aduilaaa....



No comments:

Post a Comment