Jan 1, 2013

Selamat Tahun Baru 2013...

wow....selamat tahun baru 2013....perghhh....last entry kat sini 31 jan 2012....entry baru 1 jan 2013....hahaha....well...semua orang sana sini dok wish tahun baru dan dok wat azam sana sini....aku...??rileks jer la....nak kata azam tu tak la jugak...cuma dari hari ke hari...dari semasa ke semasa...aku sentiasa mengharapkan aku akan jadi insan yang terbaik....hehe...tu saja la... so..tahun baru 2013, apa nak buat yerk...?jalani saja kehidupan yang ada...upgrade apa yang patut....try to be happy dan menghappykan orang sekeliling....menghargai sesiapa yang menghargai aku....ahahaha....kalau yang tak hargai...aku pun wat tak tau jugak la...senang dan mudah....tak yah dok nak kalut2 amik tau...hikhikhik....macam selfish la bunyi...tapi takla...lebih baik dari orang kata 'suka jaga tepi kain orang'... yang penting....nak reducekan kesusahan hati mak ayah aku akan diriku ini....:)....so..selamat tahun baru....


3 comments:

  1. lama sungguh tk sapu sawang weeeeiiii!! bz amat eh. epi new year zuriat!!

    ReplyDelete
  2. Happy new year to you... semoga sentiasa di dalam rahmat dan lindungan Allah... itu yang terbaik..

    ReplyDelete
  3. ieta...vacuum habis sawang habuk semua....umah sewa baru, pejabat lama, posisi lama...semangat kot2 baru sikit....mahu jalani hidup yang lebih berkat....for both of u....pray for the best for the rest of our life.....aminnnnn

    ReplyDelete