Nov 15, 2011

kisah aku dan mr teletubbie tamat sudah dengan kisah sedih penuh kekecewaan...kesilapan aku yang punya...sebab tak berani bgtau..dok tunggu masa sesuai tapi akhirnya..masa itu direbut orang lain.....betul la orang kata...tanpa keberanian impian takkan jadi kenyataan.....makanya aku tidak mencapai impian aku.....

memang mudah untuk menyatakan life must go on...tapi aku tak tau macam mana nak buat....setahun...seluruh masa dan tumpuan aku hanya pada mr teletubbie....every second aku tak penah lupa mengingati mr teletubbie....tapi kini aku nak buang ingatan itu...aku nak hidup tanpa dia....aku pun tak tau...aku kena start dari A...from zero...cam baby baru lahir.....tapi macam mana...aku sendiri tak tau.....

cuma yang aku kesalkan ...aku ingatkan layanan mr teletubbie pada aku...sebab dia mempunyai sedikit rasa yang sama....tapi sebenarnya dia kata dia layan semua orang sama saja....padahal bagi aku ...sudah cukup istimewa layanan itu....aku dah rasa..dan aku dah konpem dan dah ada keberanian nak tanya...tapi aku tak sempat....patutla masa raya haji tu aku rasa berat hati ja nak balik sebenaqnya....rupanya...aku akan kehilangan orang yang paling aku sayang selama2nya....

selama ini apa yang aku korbankan mr teletubbie tak leh rasa pun....yang apa aku buat ni semata2 kerana aku sangat2 sayangkan dia....sampaikan benda yang dah nak masuk dalam mulut aku pun..aku leh sanggup bagi kat dia...itulah ibaratnya kasih sayang yang aku bagi pada mr teletubbie...tapi itu belum cukup memberi rasa pada dia....itu yang sangat aku kesalkan....sebab aku sayang sangat2...tapi aku tak berani nak bgtau...aku ingatkan apa yang aku buat i ni sudah cukup untuk menyatakan betapa aku sayang sangat kat dia...itu adalah tanda kasih sayang aku....aku sanggup bersusah demi dia....tapi..akhirnya kerana keterlewatan itu....aku kehilangan dia begitu sahaja....

aku pun tak tau apa nak cakap....kesudahannya begini...mampuslah sok2 mak aku mai...kena marah la aku...sebab mak ayah pun dah lama suruh aku tanya kat teletubbie...dan depa memang dah berkenan giler...dah approve pun..tunggu masa aku nak bawak kenalkan jaa...tapi semuanya hanya lah tinggal impian saja la....mak ayah...along mintak ampun sangat2....kali ini along gagal lagi.....sebab ketidakberanian along itu...dah makan diri along....along ingatkan dia memang tak dak orang lain...tapi tak tau pulak...rupanya ada jugak yang menyimpan hati pada teletubbie tu.....

Ya Allah...aku tidak tau apa yang aku harus lakukan sekarang ni...mana aku nak mulakan langkah dulu....sudahnya memang aku tak mau salah langkah....aku tak boleh dah nak mintak apa2 lagi....aku mintak pertemukan jodoh aku dengan teletubbie..mungkin telah Kau pertemukan..cuma aku tidak memanfaatkannya.....untuk mengikat jodoh aku itu....Ya Allah....sesungguhnya aku amat tidak kuat untuk menanggung pkekecewaan lagi...aku pun tak tau apa nak mintak...cuma berikan aku kekuatan..berikan aku petunjuk...dan jangan jauhkan aku dariMu...itu saja...sebab kalau aku nak mintak teletubbie balik.....dah tak boleh...sebab teletubbie sudah buat pilihan....aku adalah insan yang melepas.....sudah ada depan mata..s.etahun..tapi aku hilang teletubbie sekelip mata saja....apa yang aku boleh katakan di sini...i lost my mr teletubbie....and thats the end of my happy and fun storyy....

aku dah tak tau apa nak buat...lepas ni...kembali kepada kehidupan asal...yang aku pun dah lupa macam mana kehidupan aku dulu tanpa teletubbie...sebab selepas kehadiran dia....hari2 ku macam penuh jerrr....dengan pelbagai aktiviti walaupun aktiviti aku dan dia...makan dan tengok wayang..ataupun jenjalan kat danau kota....lepas ni...apa nak buat....aku takka njejak tempat2 tu lagi dah la...sebab tempa2 tu semua aku p pun dengan mr teletubbie....hahahaha.....so...what's next...??i also don't know....

tabahkan aku Ya Allah....ini silap aku sendiri...bukan siapa2...



No comments:

Post a Comment