Aug 21, 2011

wahai MR TELETUBBIE...

dah lama tak mencoretkan kenyataan indah, pahit manis kehidupan di sini...menyepi bukan tak dak apa yang berlaku...banyak benda yang berlaku cuma tak dak masa nak mencurah di sini.....kadang2 naik sesak kepala bila asyik mikirkan benda ni tanpa diluahkan....huhuhu.....adehh....sementara tunggu time nak bukak posa....amik la skit masa....hari ni bukak posa tak tau nak makan apa...dok pulun wat jeli sekali jeli terlebih ayaq...dah tak beku...huhuhu.....masak benda lain cam sukses ja...akhirnya minum sekotak milo ja la jap lagi..dan makan kurma....lepas tu nak try mi sanggoi...ntah jadi ntah tidak...tu la padan muka...sapa suruh tak balik kampung...kalau tak dah leh makan mi sanggoi betoi....huhu..nak habiskan masa bersama konon...last2 padan muka...orang wat tak peduli pun kat aku....muahahahha......nak korban untuk Mr TELETUBBIE konon...sebab selalu ja buka sendiri......last2...hahaha...aku yang berbuka sendiri...dengan abu.....beginilah nasib diriku yang syok sendiri...padan muka....hahaha...sedap jugak lirik tu kan....

MR TELETUBBIE yang sangat comell....saya sebenarnya rasa nak cubit pipi awak sangat2 tau...haah..sebab awak sangat la comell...huhu...sebenarnya MR TELETUBBIE...sejak dua menjak especially masa bulan puasa ni.....perasaan saya bercampur baur ja dengan layanan awak...sikap baik awak...dan sikap wat tak tau awak....dan kadang2 sikap yang langsung tak amik peduli...tapi bila dipikirkan...betul la jugak..wat apa awak nak amik kisah pasal saya....saya ni sapa pada awak kan....??kenapa nak perlu amik kisah tentang saya kan....huhuhu.....

ntahla awak....bila awak baik dengan saya....saya rasa saya insan paling beruntung dalam dunia ni sebab dapat kenal awak....mana ada orang laki penah masak untuk saya...memang tak dakk....selain dari ayah saya...ishh...awak la lelaki pertama....huhuhu.....awak wat saya terharu.....dan masa tu indah sangat hidup saya tauu.....dan ...dengan layanan baik dan istimewa awak tu....membuatkan saya jatuh hati lagi kat awak...membuatkan sayang saya semakin bercambah2 kat awak.....TAPI SAYA TAK PERNAH BERANI UNTUK KATAKAN PADA AWAK ISI HATI SAYA...!!!!

Bila awak wat tak tau kat saya....uishhh...hati saya sangat sayu...sedih pilu....pelik pulak rasanya...sedangkan saya sendiri selalu berpikir..kenapa saya perlu rasa cam gitu plak...sedangkan saya dengan awak...bukan ada apa2....saya ni bagi awak apa pun tak tau kan.....siapa saya dalam hidup awak pun saya masih belum ada jawapannya jugak....jadi kenapa saya perlu sedih bila awak wat tak tau kat saya....dan paling teruk....KENAPA SAYA PERLU CEMBURU KALAU AWK NAK KUAR DENGAN SESAPA PUN ....huhuhu....awak ada hak pun kan nak kuar dengan sesapa....malah saya tak dak hak pun nak halang dan nak cemburu....huhuhu...bodohkah saya sebenarnya kerana berperasaan begitu...?memang bodoh kan....kan...kan....saya ni dah tahap syok sendiri pun ada....sebab...bila awak layan saya cam bidadari....saya sangat happy dan bila awak wat tak pedulikan saya...saya jadi sedih...down pulak tu....huhuhu....saya pun tak tau kenapa saya perlu berperasaan begitu....teruk lagi bila cam perasaan gitu saya mula cam tak suka diri saya yang bersikap cam gini....huhuhu......

saya bukannya queen control...tapi mungkin sebab saya pun hanya syok sendiri...sebab tu saya cemburu gila babas...mana la tau...saya ni bukan lah hebat dengan kenalan2 awak yang saya tengok dalam fb tu...diorang semua hebat2...kalah saya awak oii....huhu...cam saya kata...kalau awak nak cari cantik, sempurna, indah cam nur fathia tu...memang saya tak dak laaa.....tapi kalau awak rasa nak kesetiaan, kasih sayang ....tulus...insyaallah ..itu saya boleh bagi....huhuhu.....ntahla..saya ni dah tahap kemaruk pun ada kan.....huhuhu.....sorry la awak...saya sangat2 tak tau nak kata apa...dah la sekarang ni emosi saya cam tercampur aduk...lagu raya dah mula leh nyanyi....makanya....hati saya akan jadi remuk redam lagi bila dengar lagu raya...kononnya...huhu..

okayla awak..saya pun tak mau nak ngarut lagi...tapi huhuhuhu....andai sampainya waktu aku harus tinggal kan mu...akan aku berlalu bila tiba saat itu...tak perlu kau merayu dan tak perlu menahan ku..kerana yang berlaku kehendakmu.....huhuhu.....dan tetiba saya rasa awak cam tak perlukan saya sepertimana saya perlukan awk....huhuhu...sadis kan....ntahla awak...walaupun sehari tanpa kehadiran awak...saya rasa sangat rindu...lepas jumpa pun saya leh rasa rindu.....huhuhu.....ni dah berapa hari...dua hari..lagi lah rindu sangat membara .....tetiba saya rasa kegembiraan diragut....huhuhu...sedih..hanya Allah saja yang tau.....huhu.....kalaulah awak paham apa yang saya rasa.....huhuhu....


No comments:

Post a Comment